Gå til innhold

Født fire store barn, hater magen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Myk og full av strekkmerker, og heng når jeg sitter og bøyer meg. Men det er vel prisen man må betale for skattene sine 😥

Anonymous poster hash: 6b187...6d6

post-42-382510_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre fred, ro ned du, da. Ta deg en bolle.

Anonymous poster hash: ed0b2...4e5

Skrevet

Er du ute og fisker etter komplimenter eller? Jeg tror du også vet godt at det der er en helt fin og normal mage.

Anonymous poster hash: 81776...69b
Skrevet

Øh...hadde det vært magen min hadde jeg jubla. Du veit vel selv at det der en fin og normal mage?

Anonymous poster hash: c118b...ce5

Skrevet

Lite vits i å legge ut magebilde tatt når du ligger da. Da synker jo magen innover 🙈

Anonymous poster hash: 23e8e...f21

Skrevet

Jeg står på badet, bare bildet som er snudd🙊 Men ble litt glad hvis dere synes magen er grei, jeg sammenligner nok litt med mine tynne venninner 😅HI

Anonymous poster hash: 6b187...6d6

Skrevet

Du var veldig brun midt på vinteren 😂

Anonymous poster hash: ea9ac...cf7

Skrevet

Tid for å barbere bikinilinjen 😂😂

Anonymous poster hash: eaefe...2e8

Skrevet

Ikke vær så har mot deg selv. Jeg synes magen din er flott! Hadde jublet haddet min mage sett slik ut.

Anonymous poster hash: 03716...5f5

Skrevet

Jeg har født tre og min mage ser IKKE sånn ut. Har vel aldri sett ut sånn som deg HI. Hadde vært overlykkelig om jeg hadde sånn mage! Vær fornøyd sier jeg bare 👍🏻

Anonymous poster hash: 69e1c...1f0

Skrevet

Tid for å barbere bikinilinjen 😂😂

Det var ikke det som var temaet her da. Regner med at de fleste av oss har litt vinterpels... noen må kritisere uansett 🤔

Skrevet

Uff! Føler med deg, hi :(

Men heldigvis finnes det kirurgi, som kan fjerne strekkmerker. Ikke alle er like heldige med genetikken, har endel strekkmerker jeg og, så vi er flere da :) 

Anonymous poster hash: 5a96b...ef7
Skrevet

Hva mener du egentlig er galt med denne magen??

Den er flat, trent, brun og nydelig. Ja, du har noen merker, men hvem har vel ikke det?

Du burde ELSKE magen din. Husk alt er hva du selv gjør det til.

Anonymous poster hash: 0e8cc...054

Skrevet (endret)

Enten så tenker du veldig spesielt og er veldig kritisk mot deg selv.. Eller så er det her noe du legger ut for å få komplimenter og føle deg bedre enn andre her inne.. Var det første som slo meg.. Jeg har født fire barn. Kjenner meg overhodet ikke igjen i bildet du la ut, men beskrivelsen ja. Virkeligheten er bare en helt annen enn bilde ditt...

Endret av Herognå
Skrevet

Hadde ikke sånn mage før jeg fikk barn heller jeg..

Skrevet

Hadde ikke sånn mage før jeg fikk barn heller jeg..

Ikke jeg heller, har alltid hatt fin mage :) 

Anonymous poster hash: 5a96b...ef7

Skrevet

Det var ikke det som var temaet her da. Regner med at de fleste av oss har litt vinterpels... noen må kritisere uansett 🤔

Var dette å kritisere? Svært så hårsår folk i dagens samfunn er blitt. 🙄

Skrevet

Uff for en grusom mage... 😭😭😭

Anonymous poster hash: 3e1bc...c12

Skrevet

Jøss, hva slags verden lever du i?

Mener du seriøst at en kvinnekropp skal se ut som en lytefri 17-årings kropp livet gjennom, at livet ikke skal sette et eneste spor på oss?

Du hater magen din, en mage som er flat, uten heng, uten ekstra hud, uten arr etter operasjoner, som virker perfekt, ingen sammenvoksninger innvendig etter keisersnitt, ikke noe hudfold over ks-arr. En mage som også eller er frisk, ingen tarmsykdommer, ingen eksem, ikke noe kløende utslett eller andre plager, den virker akkurat som den skal. Du hater en mage som ser ut som en helt normal slank mage på en frisk voksen kvinne? 

På tide å bli voksen sier jeg da, makan til overfladisk surving over et ikke-problem.

Anonymous poster hash: f9194...5b8
Skrevet

Jøss, hva slags verden lever du i?

Mener du seriøst at en kvinnekropp skal se ut som en lytefri 17-årings kropp livet gjennom, at livet ikke skal sette et eneste spor på oss?

Du hater magen din, en mage som er flat, uten heng, uten ekstra hud, uten arr etter operasjoner, som virker perfekt, ingen sammenvoksninger innvendig etter keisersnitt, ikke noe hudfold over ks-arr. En mage som også eller er frisk, ingen tarmsykdommer, ingen eksem, ikke noe kløende utslett eller andre plager, den virker akkurat som den skal. Du hater en mage som ser ut som en helt normal slank mage på en frisk voksen kvinne?

På tide å bli voksen sier jeg da, makan til overfladisk surving over et ikke-problem.

Anonymous poster hash: f9194...5b8

Om hun har en tanke om hvordan hun vil at den skal se ut, så forstår jeg hvorfor hun tenker sånn .

Jeg hadde nok hatt samme tanker som henne om jeg hadde hatt en sånn mage. Pga mine egne tanker om hva som er fint og ikke fint.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Har veldig lik mage men uten strekkmerker 😊 Min er ikke like slapp som din heller, men det vises at jeg ikke er 20 lengre likevel.

Anonymous poster hash: c919b...3e8

Skrevet

Aldri vinterpels her. Æsj!

Anonymous poster hash: b22f5...643

Skrevet

Aldri vinterpels her. Æsj!

Anonymous poster hash: b22f5...643

Samme her!

Skrevet

Skjønner hva du mener. Har veldig lik mage men uten strekkmerker Min er ikke like slapp som din heller, men det vises at jeg ikke er 20 lengre likevel. Anonymous poster hash: c919b...3e8

Og hva er i tilfelle galt med at det vises at man ikke er tjue lengre, når man faktisk ikke er tjue lengre?

Verden har blitt gal.

Skrevet

Jeg hater også magen min. Vet du hvorfor? Fordi inni min mage er det kreftsvulster som jeg ikke vet om jeg blir kvitt. Min mage tar kanskje livet av meg snart.

Vær glad du er frisk du.

Anonymous poster hash: 12bd1...768

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...