Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 http://m.sigurdstorm.blogg.no Hva synes dere om denne bloggen? Fikk helt sjokk jeg... For et overdådig hjem 😱 Og så utrolig dårlig han skriver...! Anonymous poster hash: a2d0f...4e9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Ja syns det var overdådig. Og hadde aldri kunnet hatt det slik selv. Hver sin smak. Men så lenge han er lykkelig og liker det så. Hvordan andre har det brur jeg meg fint lite om. Eller jeg blir veldig brydd og oppgitt over min søster og kjæreste som lever i en søppeldynge. Skulle heller ønske de hadde et overdådig hjem med dill dall. Anonymous poster hash: 96676...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå