Gå til innhold

Sigurd Storm blogg-julepynt kongen


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://m.sigurdstorm.blogg.no

 

Hva synes dere om denne bloggen? Fikk helt sjokk jeg... For et overdådig hjem 😱

Og så utrolig dårlig han skriver...!

 

Anonymous poster hash: a2d0f...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja syns det var overdådig. Og hadde aldri kunnet hatt det slik selv.

Hver sin smak.

 

Men så lenge han er lykkelig og liker det så. Hvordan andre har det brur jeg meg fint lite om.

 

Eller jeg blir veldig brydd og oppgitt over min søster og kjæreste som lever i en søppeldynge. Skulle heller ønske de hadde et overdådig hjem med dill dall.

 

Anonymous poster hash: 96676...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...