Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #26 Skrevet 4. mars 2017 Når jeg er gravid. Da er de så store og tunge at de må holdes på plass. Ellers sover jeg uten. Anonymous poster hash: ebc28...a8d
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2017 #27 Skrevet 4. mars 2017 Nei. Jeg sov med bh når jeg ammet pga. ellers lakk jeg.
Nebbdyret Skrevet 5. mars 2017 #28 Skrevet 5. mars 2017 Uten. Men innbiller meg eg har hørt/lært at ein ikkje skal sove med den på. Men huskar ikkje kvifor?
Yellow Brick Road Skrevet 5. mars 2017 #29 Skrevet 5. mars 2017 Nei, det kunne ikke falle meg inn å sove med den heller.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #30 Skrevet 5. mars 2017 Må få fri om natta!!!!!! Sover alltid uten👍👍 Anonymous poster hash: 29082...bdd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #31 Skrevet 5. mars 2017 Aldri om natta. Kan finne på å ta den av etter jobb også, hvis jeg vet at jeg ikke skal ut nå mer den dagen Anonymous poster hash: 9ecef...7dc
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #32 Skrevet 5. mars 2017 Nei, aldri! Den er også det første som ryker når jeg kommer inn døra etter jobb. Ikke spesielt glad i å ha den på, altså. Anonymous poster hash: 4024f...c6f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #33 Skrevet 5. mars 2017 Jeg bruker bare bh når jeg er ute av huset 😂Orker dett det stramme faenskapet Anonymous poster hash: a3541...ed7
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #34 Skrevet 5. mars 2017 Bare den tiden jeg hadde veldig mye melk og trengte ammeinnlegg på natten ellers ikke Anonymous poster hash: 64a8a...07a
Syngensang Skrevet 5. mars 2017 #35 Skrevet 5. mars 2017 Berre når eg treng ammeinnlegg. Men det er den første eg tek på mår eg står opp. Går alltid med bh, men føler at eg ikkje har sove skikkeleg om eg sove med bh.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #36 Skrevet 5. mars 2017 Nei, kun når jeg lakk melk. Ellers bruker jeg bh lite, har jeg på genser som ikke viser brystvorter så går jeg uten på dagtid også. Anonymous poster hash: 2bc14...694
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #37 Skrevet 5. mars 2017 Sover alltid uten, og jeg har kjempepupper 😝 Syns det høres feyktelig ut å sove med bh. Bruker ei stor t-skjorte om natta ☺ Anonymous poster hash: 72f76...2e6
ianda Skrevet 5. mars 2017 #38 Skrevet 5. mars 2017 Når jeg ammer - ja, ellers ville senga vært full i melk. Ellers - aldri..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #40 Skrevet 5. mars 2017 Bruker knapt BH på dagen.. Anonymous poster hash: 85ca8...258
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #41 Skrevet 5. mars 2017 Nei, kunne ikke tenkt meg å ha den på om natta. Synes det er deilig å få den av om kvelden, sover kun i truse. Når jeg ammet og lakk melk hadde jeg et dobbelt laken under, og håndkle under der igjen. Anonymous poster hash: 7eb2e...0e3
MTF Skrevet 5. mars 2017 #42 Skrevet 5. mars 2017 Nei, aldri - men så har jeg ikke kjempestore pupper heller da. Mulig det er i ehagwlig å sove uten om man har store pupper?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #43 Skrevet 5. mars 2017 Alltid! Hater når de dingler... Bruker D-cup... Anonymous poster hash: 63329...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå