Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Jeg vill gjerne ha ett lite eksperiment, dette er meg. Jeg har ikke redigert bilde bortsett fra å kuttet ut hodet mitt. Så hva synes dere om kroppen min og vekt? Anonymous poster hash: a2db7...df5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Litt stor dessverre Anonymous poster hash: c5c0e...c59
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Hva er eksperimentet? Synes du er litt stor. Anonymous poster hash: 3f0d9...c39
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Ganske fascinerende kropp. Ikke hverdagskost å se en flyvende overkropp Anonymous poster hash: 3f93e...866
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Ganske fascinerende kropp. Ikke hverdagskost å se en flyvende overkropp Anonymous poster hash: 3f93e...866 Det er det eneste helkroppsbilde jeg hadde dessverre. Anonymous poster hash: a2db7...df5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Hva er eksperimentet? Synes du er litt stor. Anonymous poster hash: 3f0d9...c39 Det ønsker jeg ikke å si:) men hvor mye overvektig synes dere jeg er da? Anonymous poster hash: a2db7...df5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Hvorfor spør du egentlig? Hva lurer du egentlig på? Anonymous poster hash: c5c0e...c59
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Er det fjerde eller femte sånn tråd her nå? Har dere absolutt ingen sjølrespekt? Anonymous poster hash: 72ae4...84d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Hvorfor spør du egentlig? Hva lurer du egentlig på? Anonymous poster hash: c5c0e...c59 Hva dere synes om min vekt. Akkurat slik det var med det forrige bilde av hun andre damen . Som en del mente var 20 kg overvektig. Derfor lurer jeg på det samme her. Anonymous poster hash: a2db7...df5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Ca 20 kg. Hun andre gjerne 10 kg. Anonymous poster hash: 3f0d9...c39
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 Dere er sykelig opptatt av kroppens utseense, det tenker jeg. Det er bra å tenke på kroppen sin, men først og fremst at den er frisk og sunn. Du vet selv best hva som svømmer rundt i blodårene dine. Anonymous poster hash: fd2d3...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå