Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Når mannen skal få en kompis på besøk og de skal ta noen pils før fest, og jeg helst vil ha huset for meg selv og bare ligge i stilongsen og smådøse på sofaen. Er dritklar men er alltid sliten for tiden så det er ikke noe nytt (er utbrent). Mannen føler han må ta hensyn til min slitenhet hele tiden og at han da "aldri" kan ta i mot besøk. Dette er tull da han hadde besøk av en annen kompis tidligere i dag. Sitter nå oppe på loftet da barna nettopp har sovnet og spekulerer hvordan jeg skal løse denne da mannen allerede har fått besøk av kompis... Liker ikke å være surkjerring men akkurat nå vil jeg helst be dem finne seg en annen plass. Råd? Anonymous poster hash: c5ad5...21e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Kan du ikke bare legge deg om du er trøtte? Anonymous poster hash: d84ff...1d9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Senga med ipad og ett glass vin😊 Anonymous poster hash: 6ce23...bb6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Har dere et sted på loftet dere kan ha en sofa? I så fall kan du jo ligge der og døse i stillongsen din :-) Anonymous poster hash: e4775...b2a
Marriet Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Jeg går på rommet jeg og ser på nettv. Mye mer behagelig å ligge i senga enn på sofaen uansett. Tar med meg det snopet og snackset jeg har og koser meg riktig så mye. Er jo virkelig ikke noe å være sur for. For noen av dere. Handler om å være litt løsningsorientert.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Ble nett-TV, popkorn og brus😉 Spurtet ned og hentet dette før jeg gikk opp igjen. Kompisen synes sikkert jeg er sær (har aldri gjort dette før) men det får jeg bare drite i. Anonymous poster hash: c5ad5...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå