Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Det kjennes mistenkelig ut som starten på forrige fødsel. Tak i ryggen, kvalm, uvel og ekstremt sliten. Er alene med barna i kveld fordi mannen er bortreist med jobben og er kun i uke 32. Kan jeg vente litt og se an? Jeg kan ikke dra opp barna nå, de er lagt og sover godt i sengene sine. Anonymous poster hash: 5a239...e9b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Hvis du er i uke 32 må du iaf ringe føden. Er kynnerne/riene regelmessig? Hvis du må inn på sykehuset så gjør du selvsagt det. Kanskje ringe å alliere deg med en barnevakt i tilfelle du må dra noen plass? Anonymous poster hash: 80d82...9a0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Dette vet du svaret på selv. Barna dine kan selvfølgelig vekkes når du risikerer å føde prematurt. Få en besteforelder, tante, onkel, forelder til en kompis, naboen el til å passe dem, så ringer du føden og sier du må inn til sjekk. Så tar du taxi hvis du ikke har noen som kan følge deg. Anonymous poster hash: 65547...9a8
Tipptopp Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Ring føden å hør med dem. Det er det beste. De kan gi deg gode råd og be deg gjøre ting for å sjekke om det kan være rier eller ei. Lykke til.
Elisun Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Em.. ville kanskje ringt føden å hørt med de hva de mener er lurt å gjøre! Hva med å ta en varm dusj/bad å senom det hjelper?? Kanskje du bare er veldig sliten og kroppen trenger ro og hvile.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Utrolig merkelig å spør på et forum om du kan se an denne situasjonen 🤔 Absolutt ingen kan svare deg på det. Men er det rier så er det jo veldig tidlig. Så jeg ville hvertfall ikke turt å se an for lenge. Anonymous poster hash: 808c9...6ad
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Når du bare i uke 32 så burde du ringe føden med en gang. Det bare de som kan vurdere situasjonen. Kan godt tenkes de vil ha deg opp på en sjekk.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Hi her. Takk for svar. Jeg vet det virker tafatt å spørre her. Har to små her hjemme, ingen bil og et stykke til føden så derfor jeg egentlig håper kroppen bare er sliten. Skal ta en telefon til føden for å høre. De to andre kom en uke over termin, derfor har det aldri falt meg inn at det kan skje noe så lenge før. Anonymous poster hash: 5a239...e9b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Jeg ringte, fikk beskjed om å legge meg ned og ta det med ro. To paracet og hvile hjalp veldig og nå er takene borte. Dagen har nok vært litt voldsom med jobb for så å ha barna alene. Alt bra med andre ord. HI Anonymous poster hash: 5a239...e9b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Jeg ringte, fikk beskjed om å legge meg ned og ta det med ro. To paracet og hvile hjalp veldig og nå er takene borte. Dagen har nok vært litt voldsom med jobb for så å ha barna alene. Alt bra med andre ord. HI Anonymous poster hash: 5a239...e9b Så bra! Håper den lille holder seg inne noen uker til😊 Ta vare på deg selv. Ikke alltid så lett å være alene med barn, hus og jobb når man nærmer seg fødsel. Anonymous poster hash: 8d7b8...9d7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 Goder å høre alt er bra HI! Men lytt nå for all del til kroppen som prøver å fortelle deg noe.. kanskje lurt med en legetime og en liten sykemelding nå i innspurten? Anonymous poster hash: 21c6a...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå