Gå til innhold

Ble jeg igangsatt (fødsel)?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge gangene jeg har født barn så måtte de ta hull på "posen". Og siste fødsel så måtte jeg få drypp for å få sterkere veer og fordi jeg ikke fikk stor nok åpning. Eller, jeg fikk noen cm større åpning, også "lukket" det seg igjen.

 

Ville jeg ha født den dagen/uken uten drypp?

 

Jezg vet det ser utrolig dumt ut å lure på noe sånt, jeg var jo tross alt der og burde vite hva som skjedde, men alt er helt tåkete for meg



Anonymous poster hash: f5697...43e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du ble ikke igangsatt, men du fikk litt hjelp i form av drypp. 😊

 

Anonymous poster hash: 0c13b...436

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...