Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Begge gangene jeg har født barn så måtte de ta hull på "posen". Og siste fødsel så måtte jeg få drypp for å få sterkere veer og fordi jeg ikke fikk stor nok åpning. Eller, jeg fikk noen cm større åpning, også "lukket" det seg igjen. Ville jeg ha født den dagen/uken uten drypp? Jezg vet det ser utrolig dumt ut å lure på noe sånt, jeg var jo tross alt der og burde vite hva som skjedde, men alt er helt tåkete for meg Anonymous poster hash: f5697...43e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Nei, du ble ikke igangsatt, men du fikk litt hjelp i form av drypp. 😊 Anonymous poster hash: 0c13b...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå