Gå til innhold

Kvalmen plutselig borte i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt over 8 uker på vei. Har vært så kvalm at det har svidd i magen. Det har vært helt lammende. Har fremdeles ingen matlyst, har null energi, ømme bryster og er forferdelig trøtt, men kvalmen er nesten helt borte.

Er ikke det litt rart? Noen som har hatt det likt og det gikk bra?

Jeg er livredd for at det er en MA....

Anonymous poster hash: e92b1...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spydde til uke 11 da det ble oppdaget at embryoet hadde dødd i uke 5... spydde helt til aborten startet.

Det er vanlig at kvalme gir seg. Og det er vanlig at den ikke gjør det. Svært ofte er folk tilnærmet symptomfri frem til magen blir stor og tung og man får problemer pga fosterets størrelse.

Drt kan være du har mistet. Men det er vel så sannsynlig at du ikke har det. Du kan ikke tolke noe på bakgrunn av manglende kvalme. 😊

Anonymous poster hash: f78e4...192

Skrevet

Jeg spydde til uke 11 da det ble oppdaget at embryoet hadde dødd i uke 5... spydde helt til aborten startet.

Det er vanlig at kvalme gir seg. Og det er vanlig at den ikke gjør det. Svært ofte er folk tilnærmet symptomfri frem til magen blir stor og tung og man får problemer pga fosterets størrelse.

Drt kan være du har mistet. Men det er vel så sannsynlig at du ikke har det. Du kan ikke tolke noe på bakgrunn av manglende kvalme. 😊

Det var leit å høre at du mistet. Håper det går bra med deg!☺ Du har nok helt riktig. Helt håpløst å vite. Blir jo nesten sprø i ukene fram til man kan puste litt lettere(uke 12).

HI

Skrevet

Det var leit å høre at du mistet. Håper det går bra med deg!☺ Du har nok helt riktig. Helt håpløst å vite. Blir jo nesten sprø i ukene fram til man kan puste litt lettere(uke 12).

HI

Det går helt fint med meg. Er nå 37 uker på vei. 😊

For meg var det overraskende lite dramatisk å miste. Større påkjenning fysisk enn jeg hadde trodd (smerter og hormoner. MYE hormoner), men psykisk var det svært liten påkjenning (for meg).

Lykke til videre! For hver dag du går, jo større er jo sjansen for at det går fint. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...