Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Og den er så utrolig fint skrevet😢 He is an easy man to fall in love with. I did it in one day. https://mobile.nytimes.com/2017/03/03/style/modern-love-you-may-want-to-marry-my-husband.html?smid=fb-nytimes&smtyp=cur&smvar=wkndbau&_r=0&referer=http://m.facebook.com Anonymous poster hash: 385c6...72e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Han hadde jeg holdt meg langt unna... Kommer til å holde fast på kona i mange år etter at hun er gått bort. Anonymous poster hash: 69ff7...c5a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Det er trist...men en profil med beskrivelsen av deres perfekte ekteskap vil nok skremme flere enn det tiltrekker. Anonymous poster hash: f68b1...022
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Det er trist...men en profil med beskrivelsen av deres perfekte ekteskap vil nok skremme flere enn det tiltrekker. Anonymous poster hash: f68b1...022 Det samme tenker jeg. Jeg tenker i tillegg at hvis hun ville han skulle funnet seg en ny etter henne burde hun overlatt til en mannlig venn av han å lage profilen. På samme måte som menn er dårlige til å beskrive kvinner i profiler ("hun har så deilige mugger, en så digg kropp, hun kan gjøre de mest fantastiske ting i senga"), så er kvinner dårlige til å beskrive menn. En venninne beskriver best en kvinne og en mannlig venn beskriver best en mann. Tenker jeg. Anonymous poster hash: 89b25...85a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Jeg ser heller en dame som prøver å hjelpe mannen sin. I ren desperasjon ønsker hun at mannen hennes skal komme seg vidre og leve ett godt liv. Hun ønsker nok å få frem det beste i hn, og ønsker at han finner en som ser det hun selv ser. Noe merkelig er det jo - men om Mn slutter å kritisere, ser man heller ei dame som ønsker mannen sin ett godt liv. Anonymous poster hash: 83ed4...9a5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Jeg ser heller en dame som prøver å hjelpe mannen sin. I ren desperasjon ønsker hun at mannen hennes skal komme seg vidre og leve ett godt liv. Hun ønsker nok å få frem det beste i hn, og ønsker at han finner en som ser det hun selv ser. Noe merkelig er det jo - men om Mn slutter å kritisere, ser man heller ei dame som ønsker mannen sin ett godt liv. Anonymous poster hash: 83ed4...9a5 Ehh ja, vi ser selvsagt det. Men det var altså ikke poenget. Søtt og hyggelig å forsøke å hjelpe mannen sin, men poenget er at det virker mot sin hensikt. Anonymous poster hash: 69ff7...c5a
Evablaum Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Ehh ja, vi ser selvsagt det. Men det var altså ikke poenget. Søtt og hyggelig å forsøke å hjelpe mannen sin, men poenget er at det virker mot sin hensikt. Anonymous poster hash: 69ff7...c5a Kanskje det var hensikten? 😬
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 Overskriften ble feil. Ja, det er en datingprofil, men det er først og fremst en kjærlighetserklæring. Lett å se at hun er skribent, for den er godt skrevet❤ Anonymous poster hash: 385c6...72e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Overskriften ble feil. Ja, det er en datingprofil, men det er først og fremst en kjærlighetserklæring. Lett å se at hun er skribent, for den er godt skrevet❤ Anonymous poster hash: 385c6...72e Det er ingen av delene. Det er et stykke om døden og om livets forgjengelighet. Hovedpersonen kunne like godt ha vært datteren, en av sønnene, eller alle tre barna, eller familiens hund. Anonymous poster hash: 778fa...237
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 Respektløst. Hun viser at hun ikke tror mannen klarer seg alene. Med dette en annen ting er at mannen kanskje ikke er klar til å date med engang kona dør. Han kan trenge litt tid til å sørge, men hun vil tidligvis velge ut hans neste kone. Anonymous poster hash: 40eeb...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå