Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Hvilke sykler er gode? Jeg er oppvokst med at "DBS er det eneste som duger" men nå vil jenta ha sykkel med skivebrems. Vi bor på toppen av en lang bakke, så ønsket om skivebrems støttes, men ser at alle DBS syklene har v brems. Vi har xxl, coop obs og mx sport her jeg bor. Anonymous poster hash: 59518...9d7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 DBS var kult og best i 1992. Nå er det noe mer å velge i, og det anbefales på det varmeste å sjekke litt. Hvor gammel er ungen? Kjøp den letteste sykkelen du kan finne, og skivebrems er selvsagt fra 20" størrelse mener jeg (i alle fall fra 24"). Skal den brukes i terreng må du vurdere om du trenger dempegaffel eller ikke. DBS har nok utspilt sin rolle som ledende sykkelleverandør, men de få modellene som finnes er så vidt jeg vet ganske lette. Men slettes ikke bedre enn noe annet. Men de har modeller med skivebremser fra 20" og 16" med skivebremser tror jeg faktisk ikke er å oppdrive. Da må du i så fall importere selv, men det er neppe nødvendig. De kan sykle på 20" fra de er rundt fire år. Her er noen merker: Scott (men de kan være litt tunge), Norco, Cube, Rocky Mountain, Frog, Commencal, Diamant, Nakamura, Giant, Merida og Xeed. Men ikke kjøp "Biltema"-merker, sportsbutikk på nett eller fysisk er lurt. Og se på vekt, det er det desidert viktigste. Barn trenger ikke mange gir. White på XXL er også lette og gode sykler til bra pris.Det er mye fint å finne på nett, en sykkel trenger man ikke kjøpe der man bor, men om du vil støtte lokalt næringsliv er jo det en god tanke, kan være praktisk mtp. verksted og i tillegg har helt sikkert både Coop og MX noen gode sykler. Kanskje en overligger fra i fjor med god pris nå i vår? Anonymous poster hash: 1dfdd...007
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 DBS var kult og best i 1992. Nå er det noe mer å velge i, og det anbefales på det varmeste å sjekke litt. Hvor gammel er ungen? Kjøp den letteste sykkelen du kan finne, og skivebrems er selvsagt fra 20" størrelse mener jeg (i alle fall fra 24"). Skal den brukes i terreng må du vurdere om du trenger dempegaffel eller ikke. DBS har nok utspilt sin rolle som ledende sykkelleverandør, men de få modellene som finnes er så vidt jeg vet ganske lette. Men slettes ikke bedre enn noe annet. Men de har modeller med skivebremser fra 20" og 16" med skivebremser tror jeg faktisk ikke er å oppdrive. Da må du i så fall importere selv, men det er neppe nødvendig. De kan sykle på 20" fra de er rundt fire år. Her er noen merker: Scott (men de kan være litt tunge), Norco, Cube, Rocky Mountain, Frog, Commencal, Diamant, Nakamura, Giant, Merida og Xeed. Men ikke kjøp "Biltema"-merker, sportsbutikk på nett eller fysisk er lurt. Og se på vekt, det er det desidert viktigste. Barn trenger ikke mange gir. White på XXL er også lette og gode sykler til bra pris. Det er mye fint å finne på nett, en sykkel trenger man ikke kjøpe der man bor, men om du vil støtte lokalt næringsliv er jo det en god tanke, kan være praktisk mtp. verksted og i tillegg har helt sikkert både Coop og MX noen gode sykler. Kanskje en overligger fra i fjor med god pris nå i vår? Anonymous poster hash: 1dfdd...007 Hun er 9, snart 10. Hun har hatt DBS frem til nå, men er skuffet over kvaliteten på den siste hun hadde. Nå må hun opp til 24" Anonymous poster hash: 59518...9d7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Vi har vært veldig fornøyd med Scott når ungene har blitt eldre. Anonymous poster hash: 9fd9a...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå