Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 En mens og ble så gravid. Vær obs på at EL kan være ustabil rett etter SA og MA. Jeg hadde to EL etter første mens. Hadde EL to dager før jeg skulle ha mens, var den jeg traff på. Anonymous poster hash: 43ecd...6e5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Jepp, ble gravid rett etter MA. Anonymous poster hash: 12c1a...1f5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Ja, hadde to ma rett etter hverandre. Mistet begge gangene/fosteret døde i ca uke 12-13. Men ble gravid igjen med en gang og har to barn. Ingen flere ma etter første barnet. Anonymous poster hash: c6565...7fd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Takk for svar❤Så bra dere ble gravid fort. Fikk vite av legen min at blødningen etter er MA er som en menstrasjons blødning... er det den dere har gått utifra eller ventet på ny mens etter det? Anonymous poster hash: 68893...cd4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Takk for svar❤Så bra dere ble gravid fort. Fikk vite av legen min at blødningen etter er MA er som en menstrasjons blødning... er det den dere har gått utifra eller ventet på ny mens etter det? Anonymous poster hash: 68893...cd4 Vel, jeg ble vel gravid før menstruasjonen kom i gang igjen. 6 uker etter MA var jeg gravid igjen uten menstruasjon mellom. Tok test for å sjekke. Blodprøver for å se at det var stigning eller om det var rester etter MA. Levende bevis på at alt gikk bra - 5 år gammel 😄 Anonymous poster hash: 12c1a...1f5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Jeg gikk raskt i syklus igjen. Eggløsning bare 12 dager etter aborten(som var i uke 12), da blødde jeg fortsatt litt, så vi prøvde ikke på den eggløsningen. Jeg hadde litt korte lutealfaser en periode etterpå, så det tok 5 mnd før jeg ble gravid igjen. Anonymous poster hash: 49b6c...678
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Jepp. Utskrapning etter MA. Ventet en mens og ble gravid på neste eggløsning 1,5 mnd etter utskrapningen. Resultatet sitter her i sofaen ved siden av meg og spiller på iPad 😊 Anonymous poster hash: a5e82...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå