Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Er klar over at jeg nok er kommet i overgangsalderen, men har fremdeles et håp om at den skal komme tilbake og jeg skal klare å bli gravid, eller er jeg på tulltur nå?🙄 Er bare 36 år, men har bare en liten eggstokk igjen..Tanken er da ivf selvsagt😊 Anonymous poster hash: 9e45f...b61
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Jeg er 37 og gravid Veldig tidlig med overgangsalderen som 36 åring da Anonymous poster hash: b9f3d...04a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Jeg er 37 og gravid Veldig tidlig med overgangsalderen som 36 åring da Anonymous poster hash: b9f3d...04a Jeg vet at mange er fruktbar og ikke har problemer med å bli gravid når de er på min alder og mer. Men for min del er det ikke rart om jeg kommer i overgangsalderen nå etterhvert. Jeg har som sagt kun en eggstokk, og den er liten. Det er lite egg igjen, og kvaliteten på dem er ikke kjempebra..🙄 Så jeg lurte på om det var andre som hadde erfaring med at mensen "tar pause", og om jeg kan håpe på at den kommer tilbake😊 Anonymous poster hash: 9e45f...b61
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Jeg vet at mange er fruktbar og ikke har problemer med å bli gravid når de er på min alder og mer. Men for min del er det ikke rart om jeg kommer i overgangsalderen nå etterhvert. Jeg har som sagt kun en eggstokk, og den er liten. Det er lite egg igjen, og kvaliteten på dem er ikke kjempebra..🙄 Så jeg lurte på om det var andre som hadde erfaring med at mensen "tar pause", og om jeg kan håpe på at den kommer tilbake😊 Anonymous poster hash: 9e45f...b61 Pilotfrue er 26 og sliter med det samme Jeg vet ikke dessverre Anonymous poster hash: b9f3d...04a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Dytter denne jeg😊 Anonymous poster hash: 9e45f...b61
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Regner med du har tatt graviditetstest?? Anonymous poster hash: eeefc...53e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Regner med du har tatt graviditetstest?? Anonymous poster hash: eeefc...53e Ja, to stk😊Og hadde jeg vært gravid hadde jeg vært noen mnd på vei og hadde nok visst det nå.. Anonymous poster hash: 9e45f...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå