Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Hva tar dere opp på møtene? Del gjerne erfaringer, hva som funker, ikke funker og alder på barna! Anonymous poster hash: 04e63...41b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Eller kanskje det heter familiemøte? Anonymous poster hash: 04e63...41b
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Vi kaller det "ekteskapsdugnad". Har hver søndag. Vi går igjennom uken som kommer: hva som skjer, hvem som henter/leverer Herr Sønn i bhg de ulike dagene, hva som står på menyen, hvilke innkjøp som må gjøres, om det er noe utenom det vanlige som må gjøres i huset ... og aller viktigst når vi to skal gjøre noe sammen bare vi to 😊
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Kjempebra! Flinke! 👍🏻 Anonymous poster hash: 04e63...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå