Gå til innhold

Hva sier det om meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 år siden skilsmisse med barnefaren.

Han var skikkelig dust. Han var utro, skikkelig dårlig økonomisk oppgjør, skikkelig drittsekk mot meg ved bruddet.

 

Jeg er ikke uhøflig, urimelig, snakker dårlig om han til barna eller slike ting.

Men jeg har ikke mye lyst til å prate noe særlig med han, vi gjør aldri noe sammen eller ringes. Kommunikasjon mtp barna skjer ved sms.

Jeg har fortsatt problem med det hele rundt han og får av og til et sinne mot han (som jeg ikke viser da).

Hva sier det om meg?

Altfor vonbroten? Umoden? For mye skuffet/såret/dårlig behandling at det er helt naturlig?

 

Hvordan er det hos deg?

 

Anonymous poster hash: 24c26...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke lagt dette bak deg. Jeg har forståelse for dine følelser. Du burde likevel jobbe med dette. Bli ferdig, legg det bak deg. Livet ditt vil bli mye bedre.

 

Anonymous poster hash: 05386...3e1

Skrevet

Enig med nr. to. Bestill deg time på familievernkontoret og få bearbeidet det der.

Du må komme deg videre - ellers lar du han få styre for mye av livet ditt videre.

 



Anonymous poster hash: f73bc...c68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...