Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Flere som har det sånn? Jeg er lei! Og har dårlig samvittighet for jobben. Anonymous poster hash: ed03d...70b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Ikke uvanlig. Var sånn selv i starten av svangerskapet og noen mnd. Også kan det jo komme andre ting da,slik som kronisk tett nese... utrolig slitsomt. Om du ikke er så syk at du er sengeliggende, ville jeg hevet terskelen for å være syk og dratt på jobb for det. Anonymous poster hash: d88e8...4da
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Ikke uvanlig. Var sånn selv i starten av svangerskapet og noen mnd. Også kan det jo komme andre ting da,slik som kronisk tett nese... utrolig slitsomt. Om du ikke er så syk at du er sengeliggende, ville jeg hevet terskelen for å være syk og dratt på jobb for det. Anonymous poster hash: d88e8...4da Ja, er for det meste på jobb, men er bra jeg skal i permisjon for jeg har snart brukt opp egenmeldingsdagene allerede. Bihulebetennelse, feber og sterk hodepine gjør at jeg blir hjemme, ellers er jeg på jobb hele tiden. Vet noen snakker om det på jobben, veldig ubehagelig. Anonymous poster hash: ed03d...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå