Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-lea-jerseykjole-black-white-l4221c08a-q11.html Har kjøpt denne kjolen, og tenker å bruke den i noen kommende fester (40-års lag, 30 års lag) som er på våren og sommeren. Men hva slags sko bør jeg ha til?? Har tenkt litt på sandaler med høy hel.... hva synes du om det? Andre forslag? Og om jeg skal ha sandal med høy hel, bør jeg da ha negllakk på tånegler? Hva slags farge i såfall?? Og kan jeg bruke denne kjolen i et bryllup også? Det står ingenting om kleskode i invitasjon... (kjolen er som på bildet, ganske tettsittende, men går til rett over kneet og er ikke særlig utfordrende. Synes den ser ganske classy ut. Men jeg er elendig på klær og sånn, så trenger hjelp av dere damer!!!! Anonymous poster hash: 7e8b1...2a4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Flott kjole. Jeg er ikke glad i sandaler eller opentoe skor, så jeg ville ha tatt røde, grønne eller blå pumps. Anonymous poster hash: 8d40d...3b8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Flott kjole. Jeg er ikke glad i sandaler eller opentoe skor, så jeg ville ha tatt røde, grønne eller blå pumps. Anonymous poster hash: 8d40d...3b8 Hmm... takk for tips! Det hadde jeg ikke tenkt på engang! Om jeg hadde tatt røde pumps, er det kult om jeg lakker fingernegler i samme farge da? HI Anonymous poster hash: 7e8b1...2a4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Nesten ingen kler disse typiske sandalene med hel. Det er en slags uniform blant norske kvinner som vil 'pynte' seg, men sandalene ser nesten alltid billige og kjerring-aktig ut. Gå for noen flotte pumps med ekstra høy hel. Anonymous poster hash: 3e3e9...f3f
vetra Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Enig i at farge på pumps ville vært stilig. Hva med en lys gammelrosa farge? Kjolen er super til fest, men ville ikke passet i noen av de bryllupene jeg har vært i.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Det var en utrolig fin kjole Anonymous poster hash: 6e072...ad3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Fin kjole! Jeg tenker svarte eller hvite pumps, eventuelt sånne svarte ballerina sko med snøring oppover leggene. Anonymous poster hash: f610b...b8a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Fin kjole, men svart på våren? Jeg synes det blir helt feil- men det er min personlige mening. Om du skal bruke den ville jeg kjørt hvite pumps, hvite smykker, hvit hårpynt og hvite negler. I alle fall prøvd å lysne antrekket så mye som mulig. Damene skal aldri bruke svart i bryllup. Mannfolk kan bruke svart dress ellers så sier etiketten at svart er en farge som ikke brukes i bryllup. Anonymous poster hash: 8284c...0ba
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Ville hatt semskede pumps i rødt, Tiger har noen fine. Anonymous poster hash: 22b04...8fd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Fin kjole, men svart på våren? Jeg synes det blir helt feil- men det er min personlige mening. Om du skal bruke den ville jeg kjørt hvite pumps, hvite smykker, hvit hårpynt og hvite negler. I alle fall prøvd å lysne antrekket så mye som mulig. Damene skal aldri bruke svart i bryllup. Mannfolk kan bruke svart dress ellers så sier etiketten at svart er en farge som ikke brukes i bryllup. Anonymous poster hash: 8284c...0ba OK, takk for gode råd! Vurderer en annen kjole til bryllupet egentlig, men tenkte kanskje denne gikk også Da blir det nok den andre. Hvite pumps var også en god ide! Takk Men går ikke svart kjole hele året da? "den lille sorte" liksom? HI Anonymous poster hash: 7e8b1...2a4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 Fin! Kjør fargerike pumps! Og passer fint i både bursdag og bryllup! Anonymous poster hash: 42871...a58
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #12 Skrevet 4. mars 2017 Nesten ingen kler disse typiske sandalene med hel. Det er en slags uniform blant norske kvinner som vil 'pynte' seg, men sandalene ser nesten alltid billige og kjerring-aktig ut. Gå for noen flotte pumps med ekstra høy hel. Anonymous poster hash: 3e3e9...f3f Puh! Takk Tenkte sånne sandaler passet best, men er egentlig ikke noe glad i det Så da blir det nok pumps. Ser de fleste synes pumps hadde passet best! HI Anonymous poster hash: 7e8b1...2a4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #13 Skrevet 4. mars 2017 ALLE SNILLE DAMER!! Tusen takk for gode tips! Nå blir det enten hvite eller røde pumps til kjolen:) Men.... 1. Om jeg tar røde - kan jeg/er det kult med rød neglakk da? 2. Og hva slags tilbehør ville dere hatt? Øredobber eller kjede, eller begge deler? Stort eller smått? Helt elendig selv - dere er gull verdt! HI Anonymous poster hash: 7e8b1...2a4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #14 Skrevet 4. mars 2017 Jeg ville gått for et bredt klassisk armbånd, diskret ørepynt og ingen halssmykker. Veldig flott med neglelakk som matcher fargen på skoene, men trenger ikke være helt lik så lenge den er i samme tone. Ville unngått knall røde sko, og heller gått for en mer vårlig farge som f.eks rosa eller lys grønn. Gjerne også en liten veske i samme tone. Anonymous poster hash: 2e338...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå