Gå til innhold

Hva synes dere? Bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått ned 20 kg og begynte å trene i januar. Burde jeg gått ned mer synes dere?

Anonymous poster hash: 65cab...de1

post-42-630267_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!! :)

Hadde jeg vært deg ville jeg nok gått et pr kg til. Men du trenger ikke det :)

Men spørsmål... synes du kroppen din har endret seg mye med treningen? Eller merker du mest effekt av maten?

Anonymous poster hash: f2175...349
Skrevet

Synes det er en stygg uting å legge ut slike bilder og be om andres vurdering av kroppen sin. Hadde dette vært en seriøs nettside med seriøse moderatorer så hadde slikt blitt slettet.

Anonymous poster hash: 08c0e...ca8
Skrevet

Synes det er en stygg uting å legge ut slike bilder og be om andres vurdering av kroppen sin. Hadde dette vært en seriøs nettside med seriøse moderatorer så hadde slikt blitt slettet.

Men nå er ikke dette en seriøs nettside heller da

Anonymous poster hash: f8459...c32

Skrevet

Hvorfor det? Det er jo voksne mennesker som velger å gjøre det.... regner med at ingen er umyndiggjort heller.... skjønner ikke problemet... man vil jo få ulike kommentarer etter hva andres personlige mening er, men det regner jeg med at man forstår når man velger å legge ut bildet. 

Skrevet

Jeg syns du så utrolig bra ut. Syns ikke du trenger gå ned noe mer, men fortsett med treningen.

Godt jobba :)  :smilyblomst:

Anonymous poster hash: 315be...d5e
Skrevet

Hvorfor det? Det er jo voksne mennesker som velger å gjøre det.... regner med at ingen er umyndiggjort heller.... skjønner ikke problemet... man vil jo få ulike kommentarer etter hva andres personlige mening er, men det regner jeg med at man forstår når man velger å legge ut bildet. 

At det er voksne mennesker som gjør det er jo bare mer tragisk. At ungdom lever i en selvopptatt, selvdyrkende verden der utseendet er alt er jo trist nok, men når vokse mennesker får samme perspektiv og samme verdier er det rett og slett tragisk.

Skrevet

Jeg synes du burde finne deg noen mor sommeren klær og begynne å bruke tiden din på noe nyttigere en å tenke på eget utseende.

Anonymous poster hash: f3206...fe5

Skrevet

At det er voksne mennesker som gjør det er jo bare mer tragisk. At ungdom lever i en selvopptatt, selvdyrkende verden der utseendet er alt er jo trist nok, men når vokse mennesker får samme perspektiv og samme verdier er det rett og slett tragisk.

Nei, jeg synes ikke det er "tragisk" at man ønsker en objektiv vurdering av fremmede på hvordan man faktisk ser ut. Det er ofte ganske vanskelig å vurdere det selv, og det er ganske naturlig at man er nysgjerrig på hvordan andre oppfatter en rent kroppslig. Om du ikke synes noe om det så er det jo ingen som tvinger deg til å legge ut bilder selv, eller kommentere på andres bilder. 

I tillegg synes jeg faktisk at akkurat disse trådene er noen av de få som stort sett får gode tilbakemeldinger og ikke en masse spydig trolling. 

Skrevet

Vil ikkje vurdere deg pga det kan sette grille i hodet ditt.

Anonymous poster hash: 5e261...8a1
Skrevet

Du er firn og har vært kjempeflink :)

Skrevet

Si hvor mye du veier og hvor høy du er da, hi!

Anonymous poster hash: c6e06...592

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er "tragisk" at man ønsker en objektiv vurdering av fremmede på hvordan man faktisk ser ut. Det er ofte ganske vanskelig å vurdere det selv, og det er ganske naturlig at man er nysgjerrig på hvordan andre oppfatter en rent kroppslig. Om du ikke synes noe om det så er det jo ingen som tvinger deg til å legge ut bilder selv, eller kommentere på andres bilder. 

I tillegg synes jeg faktisk at akkurat disse trådene er noen av de få som stort sett får gode tilbakemeldinger og ikke en masse spydig trolling. 

Vet du hva objektiv vurdering er? Her får man kun enkeltpersoners subjektive vurdering. Det ble veldig tydelig i en annen tråd, der en kropp på et bilde ble vurdert alt fra "fin og normal" til "20 kilo overvektig". Sier alt om hvor verdiløst det er å poste slike bilder og be om andres mening.

Skrevet

Si hvor mye du veier og hvor høy du er da, hi!

Anonymous poster hash: c6e06...592

Er 157 og 55 kg.

Skrevet

Er 157 og 55 kg.

Hva synes du selv da?

Skrevet

Hva synes du selv da?

Lurer litt på et par kilo til og trene for å få litt muskler å stramme opp. Men når man har gått ned mange kilo henger man gjerne ikke med å ser hva man bør.

Skrevet

Hva tenker dere om det?

Skrevet

Du ser veldig bra ut :)

Fortsett med treninga, du er kjempeflink! Og fortsett å spise sunt.

Men fremfor alt: Kjøp deg nye klær, det har du fortjent nå, helst med litt farge på. Det er vår !!

Anonymous poster hash: 5c8ef...dca

Skrevet

Du ser fin ut!

Anonymous poster hash: d49b4...d75

Skrevet

Ville ikke gått ned mer, du ser helt passe ut :)

Anonymous poster hash: cdd1d...d9d
Skrevet

Takker for svar. Godt å være snart i mål og de skal ikke på igjen. :)

Ja, skal fortsette treningen og turer. Veldig kjekt. Og kroppen forandres vel litt da.

Blir kjekt å kjøpe litt nytt. Dette var treningsklær.

Skrevet

Så flink du er!! :)

Hadde jeg vært deg ville jeg nok gått et pr kg til. Men du trenger ikke det :)

Men spørsmål... synes du kroppen din har endret seg mye med treningen? Eller merker du mest effekt av maten?

Det er maten som har vært hoved tingen og turer. Nettopp begynt å trene på studio og regner med det gjør en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...