Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Jepp.Det er det mannen min og jeg er diskuterer! Pynting! Han blåser i farger og hva, men å bruke 1200 kr for å pynte kvelden i forveien syns han er sløsing 😣 Jeg har kronisk migrene og har to små barn. Jeg merker allerede nå 1 mnd før dåp at jeg er superstressa! Ommøblere og pynte bord, sette kaker på kjøl, sette drikke på kjøl osv. Finne fram glass og bestikk osv. Jeg får vondt i hodet bare å tenke på det nå! Jeg har lagt lista så lavt jeg kan. Blir ikke serviettvifter feks 😂 Men syns det blir mye fiksing å gjøre dette ETTER kirken! 😟 gjestene kommer til et tomt lokale liksom 😟 Jeg får ikke betale de pengene selv engang. Jeg blir så lei meg at pengene kommer først, mens jeg får en dårlig dag med mye stress Anonymous poster hash: 2939c...e75
TPK Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Man pynter selvsagt før gjestene kommer! Men kan du ikke be noen du kjenner om å ordne det mens dere er i kirken?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Såklart må det være pyntet før dere kommer! Når jeg er gjest i dåp, forventer jeg et minimum av innsats fra vertene. Dere må finne en annen løsning enn å slenge ut noen servietter etter kirka. Hjelpe meg altså. Så lave standarder enkelte har. Og ja, mannen din er gjerrig og lat. Anonymous poster hash: 18df3...b0c
Snøfnugget Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Må selvsagt pynte før kirken! Hvis han absolutt ikke skal betale for å få lokale dagen før får han sørge for at dere rekker det på morgenen før kirken selvom det blir stress med to små.
Chupa chups Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Er det fordi dere må leie lokalet fra kvelden før, at det koster ekstra? Det hadde jeg betalt med glede. Nå er jeg veldig glad i å ordne og pynte til fest, så det er alltid ren glede å bruke tid på. Men aldri om jeg hadde ventet til samme dag. Da hadde jeg også fått stresshodepine! Hvis ikke du får banket fornuft inn i skallen til mannen, har du to valg; si at dåpen ikke kan gjennomføres med gjester, siden dere ikke får ordnet til selskap pga hans gjerrighet, eller involver besteforeldre slik at de kan snakke med han og/eller betale. Du må nok stå på krava her.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 I hvilken verden kommer gjester til et tomt lokale og må vente mens vertskapet ( og hjelpe til selv) bærer stoler, legger frem mat, fordeler bordkort, beskjærer blomster, bretter servietter osv osv? Værste jeg har hørt Anonymous poster hash: f4f8d...7e7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Er det fordi dere må leie lokalet fra kvelden før, at det koster ekstra? Det hadde jeg betalt med glede. Nå er jeg veldig glad i å ordne og pynte til fest, så det er alltid ren glede å bruke tid på. Men aldri om jeg hadde ventet til samme dag. Da hadde jeg også fått stresshodepine! Hvis ikke du får banket fornuft inn i skallen til mannen, har du to valg; si at dåpen ikke kan gjennomføres med gjester, siden dere ikke får ordnet til selskap pga hans gjerrighet, eller involver besteforeldre slik at de kan snakke med han og/eller betale. Du må nok stå på krava her. Takk for svar 😊 Ja, vi må leie lokalet kvelden før.men 1200 kr betaler jeg mer enn gjerne. Jeg syns faktisk han er slem . Her går jeg hjemme ufør pga den migrenen. Også unner han meg ikke å pynte og ordne litt. Dattera vår hadde syns det var gøy også. Og jeg hadde slappet av. Nå kommer det 50 gjester fra fjern og nær.. Nei. Det skjer ikke! Svigermor syns ikke vi skal betale .. ho fikser og ordner litt, men jeg vil ha hjelp, ikke at noen skal ta helt over.sukk. nåde han om lokalet er opptatt på kvelden i forveien nå. Skal ringe på mandag. Jeg sa i stad : Hvorfor skal du bestemme at det er uaktuelt? Da svarte han : hvorfor skal DU bestemme? Hallo!! Jeg er syk og jeg vil ordne og pynte selv. Jeg er verdt 1200 kr . Jeg skal stå på krava. Jeg pleier det hvis det er noe tull.hehe. Men nå var han helt urokkelig. Anonymous poster hash: 2939c...e75
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Man pynter selvsagt før gjestene kommer! Men kan du ikke be noen du kjenner om å ordne det mens dere er i kirken? Takk 😊Alle jeg kjenner kommer i dåpen 😟 Anonymous poster hash: 2939c...e75
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Såklart må det være pyntet før dere kommer! Når jeg er gjest i dåp, forventer jeg et minimum av innsats fra vertene. Dere må finne en annen løsning enn å slenge ut noen servietter etter kirka. Hjelpe meg altså. Så lave standarder enkelte har. Og ja, mannen din er gjerrig og lat. Anonymous poster hash: 18df3...b0c Takk tusen takk 😃 Jeg måtte tvinge fram å leie stettglass.. Anonymous poster hash: 2939c...e75
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Må selvsagt pynte før kirken! Hvis han absolutt ikke skal betale for å få lokale dagen før får han sørge for at dere rekker det på morgenen før kirken selvom det blir stress med to små. Hehe god idé! Da må vi stå opp kl 4 vi da. Vi kommer oss aldri av gårde. Jeg skal foreslå å pynte før kirken Anonymous poster hash: 2939c...e75
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 I hvilken verden kommer gjester til et tomt lokale og må vente mens vertskapet ( og hjelpe til selv) bærer stoler, legger frem mat, fordeler bordkort, beskjærer blomster, bretter servietter osv osv? Værste jeg har hørt Anonymous poster hash: f4f8d...7e7 Enig enig enig! Jeg blir så flau🙈 bordkort og blomster ? Da må jeg sloss for å få igjennom det . Men jeg er klar Anonymous poster hash: 2939c...e75
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #12 Skrevet 4. mars 2017 Sånn ! Da har jeg sagt til mannen at jeg ringer på mandag og hører om det er ledig kvelden før. Jeg sa sånn er det og sånn blir det. Jeg sa først at vi kan ordne FØR kirken. Så ser jeg på klokka : nå skulle vi ha vært i kirken ! Da lo vi litt 😂 ingen her er på langt nær klare. Takk for at dere leste og hjalp meg. Jeg var så fortvila i stad ❤ Anonymous poster hash: 2939c...e75
Snøfnugget Skrevet 4. mars 2017 #13 Skrevet 4. mars 2017 Hehe god idé! Da må vi stå opp kl 4 vi da. Vi kommer oss aldri av gårde. Jeg skal foreslå å pynte før kirken Anonymous poster hash: 2939c...e75 Er det noen eldste kan sove hos? Så blir det ikke ekstra stress for dere hvis dere skal pynte på morgenen? Hvis noen har eldste og gjør henne klar til kirken.. selvfølgelig mindre pesete å pynte dagen før men..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #14 Skrevet 4. mars 2017 Hvordan orker du å få barn nr 3, når du er ufør med kronisk migrene Anonymous poster hash: 07b03...826
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #15 Skrevet 4. mars 2017 Hvordan orker du å få barn nr 3, når du er ufør med kronisk migrene Anonymous poster hash: 07b03...826 Jeg har 2 barn. En på 5 og en på 6 mnd. Vi drøyde med nr 2. Det går ganske greit . Fin aldersforskjell. Anonymous poster hash: 2939c...e75
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #16 Skrevet 4. mars 2017 Er det noen eldste kan sove hos? Så blir det ikke ekstra stress for dere hvis dere skal pynte på morgenen? Hvis noen har eldste og gjør henne klar til kirken.. selvfølgelig mindre pesete å pynte dagen før men.. Hvis vi må pynte på morran, så kan jeg høre med noen.men de bor litt langt unna.så da blir det litt pes uansett.men jeg skal tenke på det 😃 Anonymous poster hash: 2939c...e75
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #17 Skrevet 4. mars 2017 Selvfølgelig pynter dere dagen før! Noe annet er bare helt på tryne! Anonymous poster hash: 81785...5c1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #18 Skrevet 4. mars 2017 Vi har alt sånt hjemme og pynter dagen før. Det tar ikke lang tid. Hvis dere vil leie lokale og ikke betale for en ekstra dag bør dere sette av et par timer før kirken til den jobben. Anonymous poster hash: 66be1...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå