Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #51 Skrevet 4. mars 2017 Man kan ikke se kragebena dine i det hele tatt og akkurat det gjør at jeg tror du veier 15-20 kg for mye. Men syns du ser fin ut likevel 😊 Anonymous poster hash: 06b82...830
Hjertefru Skrevet 4. mars 2017 #53 Skrevet 4. mars 2017 Tråden stenges? Folk må få ha ulike meninger om en kropp!? Denne kroppen er meget velproporsjonert. Faktisk helt perfekt i fasong. Likevel er det en ærlig sak å si at kroppen har noen kilo for mye. Det vil være litt tungt å leve en veldig aktiv livsstil med en slik kropp, vil jeg tro. Selv er jeg MYE tynnere (vil tippe 10 kg lettere) og regnes som normal/tynn. Men mye viktigere er dette; jeg er aktiv og kan gjøre alt jeg ønsker av fysiske utfordringer. Blir jeg bedt om å være med på topptur, triatlon, fjellklatring, surfing, tennis, hva som helst, så er kroppen min veltrent nok til å klare det fint (og med glede). Det er slik mennesket er skapt, for å være aktive og mobile gjennom en hel dag, og om vi har så mye ekstra fett på kroppen at vi blir hemmet av dette, så bør vi gjøre noe med det. Det er slik HI burde tenke. Anonymous poster hash: 35d18...2dc Mulig du er skapt til å klatre og sprette rundt som en duracellkanin dagen lang, men tviler på at flertallet er innstilt på å hive seg med på surfing, flellkatring(!) eller triatlon(?!) på en lørdag ettermiddag. Du høres ut som en ekstrem variant av den egentlig ganske late arten menneske. Det du beskriver er ikke vanlige aktiviteter og hverken jeg eller hi trenger å føle oss underlegne fordi vi etter din mening ikke har kropp til dette. Å lese, strikke, ta en times tur i marka med bikkja for så å sette seg ned en halvtime på DIB før man legger barn og støvsuger er helt greit. Trenger ikke være triatlonutøver for å få et godt, langt og sunt liv. Pass deg så du ikke dette ned fra en fjelltopp eller noe forresten. Hi: Du ser ut som en flott ung dame. For mitt øye ser du normalvektig ut.
Chupa chups Skrevet 4. mars 2017 #55 Skrevet 4. mars 2017 Mulig du er skapt til å klatre og sprette rundt som en duracellkanin dagen lang, men tviler på at flertallet er innstilt på å hive seg med på surfing, flellkatring(!) eller triatlon(?!) på en lørdag ettermiddag. Du høres ut som en ekstrem variant av den egentlig ganske late arten menneske. Det du beskriver er ikke vanlige aktiviteter og hverken jeg eller hi trenger å føle oss underlegne fordi vi etter din mening ikke har kropp til dette. Å lese, strikke, ta en times tur i marka med bikkja for så å sette seg ned en halvtime på DIB før man legger barn og støvsuger er helt greit. Trenger ikke være triatlonutøver for å få et godt, langt og sunt liv. Pass deg så du ikke dette ned fra en fjelltopp eller noe forresten. Hi: Du ser ut som en flott ung dame. For mitt øye ser du normalvektig ut. Ikke så ofte jeg driver med så ekstreme aktiviteter, men de dukker opp innimellom. Normale aktiviteter er fjellturer, all slags vintersport og ballspill med barna. Poenget mitt er at det må være synd å føle seg hemmet fra å gjøre slike ting fordi man har for tung og utrent kropp. Og akkurat dét må HI føle på selv, hvorvidt hun har kropp og form til å ha en livsstil kroppen egentlig er laget for. Fordi sannheten er at vi mennesker sitter ALTFOR mye i ro, og har et energiinntak som ikke samsvarer med aktivitetsnivået. Den livsstilen du beskriver, hjertefru, er i mine øyne tilpasset en pensjonist oppi 70-årene (sett bort fra legging av barn, såklart). En person på 20-40 år burde ha ambisjoner om å være mer aktiv enn som så. Burde ihvertfall ha en kropp som er i stand til å være mye mer aktiv. Som sagt, jeg syns HI er fin, men jeg mistenker at hun hadde hatt veldig godt av å ta av 5-10 kilo og trent litt mer. Men helt opp til HI.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #56 Skrevet 4. mars 2017 Hva er din bmi? Anonymous poster hash: 4e341...c77
Ophiophagus Hannah Skrevet 4. mars 2017 #57 Skrevet 4. mars 2017 Nei hun ser ikke veldig veldig bra ut. Hun er normal i forhold til at vi blir tykkere og tykkere. Ikke alle sier gå ned 20! Noen sier gå ned 10 og tren. Dette er evt øvre sjikte på normal el lavt overvekt ifølge bmi. Fordi fler og fler blir fete er det ikke normalt eller sunt. Fatter ikke dere som sier hun er så fin og at hun blir for tynn av å gå ned .. hvor store er dere som sier dette???Anonymous poster hash: 8925f...d8b Jeg er ikke god hva som er "riktig" vekt. Veier selv 55 kilo og er ca 1.60 høy. Altså normal. Men jeg synes ikke hun ser overvektig ut? Altså overvektig i den forstand at det er helseskadelig? Eller usunt. Så jeg bare lurer, tenker du at å se slik ut er usunt? Jeg er helt ening i at overvekt er negativt, både for enkeltpersoner, og i forhold til de ekstra kostnadene for helsevesenet (slik som i USA og Storbritannia for eksempel) men jeg forstår ikke hva som er galt med å være litt rund, hvis det ikke er skadelig for helsa, eller hemmer henne fysisk på noen måte. Da må det dreie seg om personlige preferanser, om man foretrekker og være helt tynn, eller om man trives best med litt former.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #58 Skrevet 4. mars 2017 Hvorfor prater enkelte her om bmi? Bmi er tilnærmet ubrukelig på individnivå. Er dere så innmari kunnskapsløse? Anonymous poster hash: bc911...599
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #59 Skrevet 4. mars 2017 Takker for kommentarer. Skjønner det er veldig delte meninger. Hadde jeg skulle gått ned 20 kg hadde jeg blitt 45 kg. Hadde det blitt bra? Enig med noen gjerne 5-10. Synes ikke selv jeg er veldig stor da. Anonymous poster hash: 50582...305
Sint naken biltyv Skrevet 4. mars 2017 #61 Skrevet 4. mars 2017 Du ser tykk og overvektig ut. Ikke fint
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #63 Skrevet 4. mars 2017 Takker for kommentarer. Skjønner det er veldig delte meninger. Hadde jeg skulle gått ned 20 kg hadde jeg blitt 45 kg. Hadde det blitt bra? Enig med noen gjerne 5-10. Synes ikke selv jeg er veldig stor da. Anonymous poster hash: 50582...305 Hvor lav er du da? Anonymous poster hash: 4e341...c77
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #64 Skrevet 4. mars 2017 Hvor lav er du da? Anonymous poster hash: 4e341...c77 156. Så ikke så høy. Anonymous poster hash: 50582...305
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #66 Skrevet 4. mars 2017 156. Så ikke så høy. Anonymous poster hash: 50582...305 Da er du litt overvektig Anonymous poster hash: 50edb...618
liniss - mamma til tre små Skrevet 4. mars 2017 #67 Skrevet 4. mars 2017 Så du veier 65kg? Det er normal vektig. Syns somsagt du er kjempe fin :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #68 Skrevet 4. mars 2017 http://www.bmi-kalkulator.no/?v=65&h=156 Overvektig Anonymous poster hash: 4e341...c77
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #69 Skrevet 4. mars 2017 Du kan gå ned 19 kilo og likevel være normalvektig. Just saying.. Anonymous poster hash: 4e341...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå