Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Lurer bare på om det er en vanlig familieaktivitet.? Anonymous poster hash: c9e09...0bc
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Jepp. Veldig hyggelig og morsomt. Men mamma sover veldig dårlig, så max to netter i strekk. Anonymous poster hash: a59e8...e70
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Ikke gjort det enda, men har planer om første telttur til sommeren. Barna er 2 og 4 😊 Anonymous poster hash: 8bb38...7ee
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Ja det har vi gjort i sommerferien å selv om han bare var 3 år når vi lå i telt sist,så snakker fortsatt gutten min på 5 år om hvor gøy det var når vi lå i telt og kommer mer detaljer fra den turen så det er helt tydlig at han husker turen. Så telt er visst mye gøyere enn hotellferie ja Anonymous poster hash: 7dbdf...456
tvkrus Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Tja ikke så mye telt lenger da vi ar gått over til hengekøyer. Men sover i telt,gapahuk,under open himmel, hengekøye og snøhule.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Lurer bare på om det er en vanlig familieaktivitet.? Anonymous poster hash: c9e09...0bc Ja! Er mest meg og ungene, pappaen gidder aldri... 🙄 Supergøy! Anonymous poster hash: 19d27...543
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Vi har telta oss ned til Legoland og hjem igjen. Vi telter under fotballcuper. Og vi telter med med henholdsvis kink i ryggen og bekkenløsning. I regnvær, stekende sol, vind og kulde. ❤ Unga og far elsker det. Mor ønsker seg bobil... 😍
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Ja, det er kjempekoselig! Vi har teltet i Hagen, i skogen, på høyfjellet og på campingplasser. Håper på ti teltnetter per år. Anonymous poster hash: 9d363...daa
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Ja. Telt, gapahuker osv er fine billig opplevelser Anonymous poster hash: 7189e...f4e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Niks. Jeg er vokst opp med teltferie og likte det aldri. Vi har et gammelt telt vi har satt opp i hagen der ungene har overnattet. Anonymous poster hash: 33ef9...f77
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 Vi gjør det innimellom, men ikke så ofte. Nå er ungene såpass store at de oftere drar på telttur uten oss voksne. Anonymous poster hash: 5b86f...cd1
Mamma_til_2 Skrevet 4. mars 2017 #12 Skrevet 4. mars 2017 Ja men da i telt med innlagt vann og strøm, bad og senger samt resturant og svømmebasseng, og kalt hotell.
TPK Skrevet 4. mars 2017 #13 Skrevet 4. mars 2017 Ja, et par ganger i året. Som oftest bare mann og barn, sammen med en kompis og hans barn, men noen ganger drar vi alle sammen. Jeg er ikke sååå glad i friluftsliv da...men prøver å ikke la det smitte over på ungene.
Julie (: Skrevet 4. mars 2017 #14 Skrevet 4. mars 2017 Jepp, en tur årlig fra eldste var ett. Tar bare ei natt, da, men er superstas :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2017 #15 Skrevet 4. mars 2017 Vi gjorde det før 😊 Reiste til Kroatia i 4 uker med telt. For noen år siden kjøpte vi campingvogn og nå reiser vi med den 😃
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #16 Skrevet 4. mars 2017 Ja, men helst på vinteren. Har gjort det siden minste var et år Anonymous poster hash: 7a644...f68
Miamimom Skrevet 4. mars 2017 #17 Skrevet 4. mars 2017 Nei. Vi er veldig opptatt av komfort, og mannen er mettet av teltopplevelser etter mange år i forsvaret. Kan kanskje driste oss til én natt på en fin sommerdag.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #18 Skrevet 4. mars 2017 Hittil har det bare vært for å teste det ut. Så vi har slått opp telt ca 500 m fra hytta, men inne i skogen da 😂 3 åringen syns det har vært litt skummelt, så da har det vært greit å ha kort vei tilbake hvis det skulle bli krise i løpet av natta. Anonymous poster hash: 52e0d...8a6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #19 Skrevet 4. mars 2017 Tør ikke. Redd for at en eller annen gærning skal komme og ta oss. Anonymous poster hash: 4b941...b16
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #20 Skrevet 4. mars 2017 Har gjort det 1 gang, hadde kjøpt stort fint telt og var meningen vi skulle telte hele sommerferien på sverietur. Ble så mye krangling at det giddet vi ikke flere ganger, hjalp ikke akkurat på at det pessregnet hele natten heller, og hele teltet var søkkvått når vi pakket det ned. Ungene var da 4 og 9. Var meningen mannen og eldste skulle ligge på det ene rommet, og jeg og minsta på det andre. Eldste var sur fordi han ikke fikk eget rom, organiserte, og la oss andre 3 inne på det ene rommet, da ble han sur fordi han ikke turde ligge alene. Var klaging fordi han ikke fikk den beste madrassen også. Vi bestemte oss for at det skulle vi aldri gjøre flere gang. Anonymous poster hash: eac32...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå