Gå til innhold

Hva slags veske har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke merke og modell, men farge og hank. Har du med skulderstropp, henge under armen hank eller håndtak/henge på håndleddet hank?

 

Jeg klarer ikke skuldetstropp, blir gående å heise skulderen for å holde veska på plass. De fleste veskene mine er i farge og nesten alle har stropp som gjør at veska passer under armen/ i armhulen..

 

Anonymous poster hash: 65b67...eea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen av hver.

De med lang skulderstropp bruker jeg crossover.

Skrevet

Farge natur(brune) og svarte. Lang crossover er det jeg bruker mest.

Skrevet

Crossover skulderstropp.

 

Anonymous poster hash: df6ff...930

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...