Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Ikke merke og modell, men farge og hank. Har du med skulderstropp, henge under armen hank eller håndtak/henge på håndleddet hank? Jeg klarer ikke skuldetstropp, blir gående å heise skulderen for å holde veska på plass. De fleste veskene mine er i farge og nesten alle har stropp som gjør at veska passer under armen/ i armhulen.. Anonymous poster hash: 65b67...eea
Gjest Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Har noen av hver. De med lang skulderstropp bruker jeg crossover.
amandine Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Farge natur(brune) og svarte. Lang crossover er det jeg bruker mest.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Crossover skulderstropp. Anonymous poster hash: df6ff...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå