Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Blir så lei meg. Kommer kommentarer hele tiden: du trenger ikke mer mat nå, en ekstra treningsøkt kan du få til, sjokolade skal ikke du ha iallfall osv... Føler meg så nedtrykt at følelsene forsvinner. Dette begynte han med nå for et par mnd siden. Bestekameraten har skilt seg og fått seg ny dame uten barn, lang og slank. Jeg er bare 163 og er 65-67kg nå. Klarer ikke trene mer enn fire ganger i uken i tillegg til to barn, hus og jobb. Minste er 1år. Har dratt til foreldrene mine for helgen med barna. Orker ikke mannen nå Anonymous poster hash: 63a4b...3de
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Han høres ut som han ikke er glad i deg Anonymous poster hash: ae1bf...690
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Skilsmisser er dessverre smittsomt. Anonymous poster hash: a6680...3c6
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Svar tilbake at du ønsker en større pikk og han bør vurdere kirurgi. Anonymous poster hash: 3903f...078
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Hvorfor ikke bare gjøre noe med vekta da? Det hadde jeg gjort! Anonymous poster hash: 03a42...e5c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Kjærligheten elsker til trass for, ikke på grunn av. Er han bekymret for din helse får han slanke seg - sammen med deg. Elsker han deg så opplever han dere som et "vi", ikke "du" og "han". Mener han at dere må slanke dere for helsens skyld, helt i orden. Mener han at du må slank deg for hans skyld - ikke i orden. Selv det å være singel er mindre ensomt enn det å være sammen med en som ikke elsker en. Anonymous poster hash: ddd2c...490
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Da hinter du kraftig om at han bør ta en operasjon for å få større penis. Anonymous poster hash: 1d84c...376
Hengebukksvinet Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Jeg hadde sagt fra i klare ordelag hva jeg mener om oppførselen hans.Han er frekk og sårer deg og det skal du ikke finne deg i.Og skal du slanke deg,så skal det i alle fall ikke være pga han.For en dust!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Jeg ville spurt hvem han trodde han var og bedt ham klappe igjen. Og spist en sjokolade rett i fleisen på ham. En ting er å ta opp partnerens vekt dersom det (av den ene eller andre grunnen) er et problem, men å være ekkel er selvsagt uakseptabelt. Anonymous poster hash: cb816...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå