Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Kan han det? Vi har i utgangspunktet avtale om annenhver onsdag til mandag. Det har ikke vært overholdt på aldri så lenge, av flere årsaker. Nå har ikke ungen vært der på 2.5 mnd, men er der nå. Det har vært mye styr med liten vilje hos barnet til å dra (og det med god grunn) og de har muntlig blitt enig om at barnet kan komme når han selv vil. Dette vil medføre at barnet kanskje er der én gang i mnd. Ergo bør vi har ny avtale, men han har allerede sagt, til barnet (sjarmerende type) at han vil ha ungen som før fordi han ikke vil betale meg mer penger.... Så. Hva skjer om han nekter? Kan han det? Og kan jeg likevel søke om nytt bidrag, uten ny avtale? Anonymous poster hash: 3d8c6...6b0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Du kan jo legge frem hvor lite han har hatt ungen i de siste mnd og da skal han uansett betale mer. Anonymous poster hash: adedf...1bf
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Du kan jo legge frem hvor lite han har hatt ungen i de siste mnd og da skal han uansett betale mer. Anonymous poster hash: adedf...1bf Hvordan da legge frem? Jeg har jo ikke akkurat dokumentasjon på det...Det blir jo ord mot ord.. Anonymous poster hash: 3d8c6...6b0
Surogvanskelig Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Hvordan da legge frem? Jeg har jo ikke akkurat dokumentasjon på det...Det blir jo ord mot ord.. Anonymous poster hash: 3d8c6...6b0 Sånt no må du skrive ned
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Sånt no må du skrive ned Ja altså, jeg vet jo når barnet har vært der og ikke. Siden i fjor vår har det vært snakk om at det har vært fra fredag til mandag istedenfor onsdag til fredag. Så i høst ble det fredag til søndag og nå har det vært én helg hittil i år. Ser ikke ut til at neste samvær blir før i april igjen. Men jeg har jo ingen fysiske bevis Anonymous poster hash: 3d8c6...6b0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Greit det er ord mot ord, men det går oftest den som barnet bor hos sin favør når du kontakter nav. Du ber om ny utregning, og skriver han ikke følger opp samvær. Skriver opp hvor mye han har,så må han svare på dine utsagn. Og dokumenter samværet han faktisk har med barnet. Tar tid men blir rettferdig for dere. Og penger samtaler med barn bør du be han droppe, burde du bedt de på familievernkontoret å tatt en prat med han om. Anonymous poster hash: 1afeb...fa0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Greit det er ord mot ord, men det går oftest den som barnet bor hos sin favør når du kontakter nav. Du ber om ny utregning, og skriver han ikke følger opp samvær. Skriver opp hvor mye han har,så må han svare på dine utsagn. Og dokumenter samværet han faktisk har med barnet. Tar tid men blir rettferdig for dere. Og penger samtaler med barn bør du be han droppe, burde du bedt de på familievernkontoret å tatt en prat med han om. Anonymous poster hash: 1afeb...fa0 Ok, visste ikke at det var mulig uten mer håndfast bevis. Takk! Ja jeg skal bestille tid i morgen den dag. Nå har jeg vært grei lenge nok. Anonymous poster hash: 3d8c6...6b0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Ok, visste ikke at det var mulig uten mer håndfast bevis. Takk! Ja jeg skal bestille tid i morgen den dag. Nå har jeg vært grei lenge nok. Anonymous poster hash: 3d8c6...6b0 Kan bare sende inn kravet via nett på nav sine sider, eller logge inn på din side. Der kan du også ta bilde og laste opp bilder du tar av dokumentasjon på f.eks tilsyn du har. Vet ikke om barnet er i bhg eller sfo. Lykke til😊 Anonymous poster hash: 1afeb...fa0
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 Ja altså, jeg vet jo når barnet har vært der og ikke. Siden i fjor vår har det vært snakk om at det har vært fra fredag til mandag istedenfor onsdag til fredag. Så i høst ble det fredag til søndag og nå har det vært én helg hittil i år. Ser ikke ut til at neste samvær blir før i april igjen. Men jeg har jo ingen fysiske bevis Anonymous poster hash: 3d8c6...6b0 Lag bare en liste med alle datoene. Han får heller selv bestride den og vise til noen andre datoer, da, hvis han mener du sier feil? Anonymous poster hash: cba1a...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå