Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Jeg flyttet til Norge ikke mange år siden og lurer, er dette normalt: På butikken i dag en mann stod bak meg, men da han så at jeg hadde full handlevogn han spurte om å få gå foran meg! Jeg synes dette er veldig frekt! Anonymous poster hash: 6f1d8...880
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Jeg flyttet til Norge ikke mange år siden og lurer, er dette normalt: På butikken i dag en mann stod bak meg, men da han så at jeg hadde full handlevogn han spurte om å få gå foran meg! Jeg synes dette er veldig frekt! Anonymous poster hash: 6f1d8...880 Vel.. jeg bruker alltid å slippe foran de med få ting om jeg står foran med full handlevogn. Men kanskje han hadde dårlig tid? Synes ikke det er frekt så lenge han spurte pent Anonymous poster hash: ee5f0...0cd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Vel.. jeg bruker alltid å slippe foran de med få ting om jeg står foran med full handlevogn. Men kanskje han hadde dårlig tid? Synes ikke det er frekt så lenge han spurte pent Anonymous poster hash: ee5f0...0cd Enig. Anonymous poster hash: 0d0bd...44f
ærlig talt Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Her hadde jeg tenkt at jeg var ubetenksom som ikke spurte ham om gå foran meg i køen. Og nei, det er ikke frekt å spørre om sånt når man har noen få varer selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Nja, han spurte og tok sjansen, det er helt fair synes jeg. Men du har også rett til å si f.eks "nei beklager, jeg har litt dårlig tid". Jeg lar ofte andre gå før om jeg har mye og de bare noen få ting. Veldig glad for at andre slipper meg frem om det er motsatt også. Anonymous poster hash: 21824...ee3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Jeg flyttet til Norge ikke mange år siden og lurer, er dette normalt: På butikken i dag en mann stod bak meg, men da han så at jeg hadde full handlevogn han spurte om å få gå foran meg! Jeg synes dette er veldig frekt! Anonymous poster hash: 6f1d8...880 Åhh, trollemor, nå må du ta med deg alle 11 trollungene, og alle ørten dårlige trolletråder å gå legge deg Anonymous poster hash: cf926...8d2
TPK Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Hvorfor er det en selvfølge at de med full vogn har så god tid? De har jo allerede brukt en evighet i butikken! Kø er kø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå