Gå til innhold

Blir dette for stort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp vært på familiefotografering, og jeg vil gjerne har et portrett sv meg og mannen i trappa, ca 2x6 meter. Altså liksom fra trappeplatået og opp til taket i andre etg. Svart hvitt og veldig pent bilde av oss begge (kanskje særlig av meg, mannen er ikke like fotogen). Men han syns det blir for stort! Jeg synes ikke kan nekte meg dette, hva mener du?

Anonymous poster hash: dd985...e49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan han nekte. Han bestemmer vel selv om han vil klistres ut over hele veggen.

Så stort bilde er for øvrig ikke noe pent.

Anonymous poster hash: c1135...5dc

Skrevet

Ærligtalt... du skal ikke ha et bilde av den størrelsen i huset. Må vel gå an å ha et bilde i normal størrelse, i alle fall om mannen din ikke er like førnøyd som du

Anonymous poster hash: e2095...c0b
Skrevet

Wow. Jeg hadde virkelig nektet min samboer å henge opp et så stort bilde av meg. I tillegg sier du jo at han ikke er fotogen. Hvorfor vil du da være så slem og henge opp et så stort bilde av ham mot sin vilje?

Anonymous poster hash: 1e771...0e2

Skrevet

Ville prøvd å fått det som tapet og tapetsert hele stua. Ikke din feil at han ikke er fotogen, han må jo la deg skinne! Skulle bare mangle at ikke du får vist det frem.

Skrevet

Dette må være troll..

Anonymous poster hash: 1e771...0e2

Skrevet

Ser her at nen kjeder seg og opretter flere tulletråder.

Jeg oppforderer deg til å lese forum reglene der det tydelig står at dette ikke er lov.

Anonymous poster hash: 5334e...459
Skrevet

Tapetsere veggen i trappa med deg og mannen? Fordi det var et fint bilde av deg? Mannen not so much og mannen er uenig i å ha bilde der? Du hører vel selv hvor urimelig du er. Han skal jo også bo i det huset...

Skrevet

Vi har nettopp vært på familiefotografering, og jeg vil gjerne har et portrett sv meg og mannen i trappa, ca 2x6 meter. Altså liksom fra trappeplatået og opp til taket i andre etg. Svart hvitt og veldig pent bilde av oss begge (kanskje særlig av meg, mannen er ikke like fotogen). Men han syns det blir for stort! Jeg synes ikke kan nekte meg dette, hva mener du?

Anonymous poster hash: dd985...e49

2X6 meter..er du riv ruskende gal :sjokkert: :sjokkert:  Selvfølgelig kan han nekte, det er jo ikke bare du som er på bildet. Og han burde nekte, for et så stort bilde av seg selv er jo bare pinlig.

Anonymous poster hash: 9a70e...5ff

Skrevet

Ser her at nen kjeder seg og opretter flere tulletråder.

Jeg oppforderer deg til å lese forum reglene der det tydelig står at dette ikke er lov.

Anonymous poster hash: 5334e...459

Har du rapportert da?

Anonymous poster hash: 9a70e...5ff

Skrevet

For stort?? Jeg tenker at det blir litt lite jeg da.

Anonymous poster hash: 71359...1a7

Skrevet

Det kan være vanskelig å ta inn et så stort bilde i en trappeoppgang planer det heller på utsiden av huset. Der kommer det bedre til si rett og flere får beundret det.

Anonymous poster hash: 24174...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...