Gå til innhold

Ville dere trent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å trene i januar, men er nå litt tufs. Ikke skikkelig syk, men små snufs og ikke helt i 100. Er det lurt å trene da? Denne uken er det ikke blitt, men lurte litt på tur i morgen og en høy puls time på søndag, men håper noen kan fortelle meg om det er lurt eller jeg bør bli helt bra igjen først.



Anonymous poster hash: 8a1da...6cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trene, men ikke hardt.

 

Anonymous poster hash: 4faab...b7b

Skrevet

Du kan trene, men ikke hardt.

 

Anonymous poster hash: 4faab...b7b

Korrekt

 

Anonymous poster hash: 0f9d2...e2b

Skrevet

Jeg ville ha trent. Føler meg ofte mye piggere etter løpetur ute når jeg er litt småpjusk.

 

Anonymous poster hash: 6e6b9...e2c

Skrevet

Hva med høy puls time? Har ikke prøvt meg på det før.



Anonymous poster hash: 8a1da...6cd
Skrevet

 

Hva med høy puls time? Har ikke prøvt meg på det før.

 

Anonymous poster hash: 8a1da...6cd

Nei.. ville ventet med det til du er frisk.

 

Anonymous poster hash: 4faab...b7b

Skrevet

Hva ville du gjort da? Tur evt annet?



Anonymous poster hash: 8a1da...6cd
Skrevet

Lett jogg, rask gange, styrke på senter, pilates, yoga..

 

Anonymous poster hash: 4faab...b7b

Skrevet

Takk for tips. :)

 

Anonymous poster hash: 8a1da...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...