Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Begynte å trene i januar, men er nå litt tufs. Ikke skikkelig syk, men små snufs og ikke helt i 100. Er det lurt å trene da? Denne uken er det ikke blitt, men lurte litt på tur i morgen og en høy puls time på søndag, men håper noen kan fortelle meg om det er lurt eller jeg bør bli helt bra igjen først. Anonymous poster hash: 8a1da...6cd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Du kan trene, men ikke hardt. Anonymous poster hash: 4faab...b7b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Du kan trene, men ikke hardt. Anonymous poster hash: 4faab...b7b Korrekt Anonymous poster hash: 0f9d2...e2b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Jeg ville ha trent. Føler meg ofte mye piggere etter løpetur ute når jeg er litt småpjusk. Anonymous poster hash: 6e6b9...e2c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Hva med høy puls time? Har ikke prøvt meg på det før. Anonymous poster hash: 8a1da...6cd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Hva med høy puls time? Har ikke prøvt meg på det før. Anonymous poster hash: 8a1da...6cd Nei.. ville ventet med det til du er frisk. Anonymous poster hash: 4faab...b7b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Hva ville du gjort da? Tur evt annet? Anonymous poster hash: 8a1da...6cd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Lett jogg, rask gange, styrke på senter, pilates, yoga.. Anonymous poster hash: 4faab...b7b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Takk for tips. Anonymous poster hash: 8a1da...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå