Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Alene hjemme og har etter middag stappet i meg: nesten en full pose potetgull, et halvt rømmebeger hollidaydip, en liten skål med smågodt, en stor skål sjokoladepudding med vaniljesaus. Mye? Anonymous poster hash: 21f2d...e94
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Ja, men jeg kunne gjort det samme! Skal du ned i vekt er det selvsagt ikke så lurt... Anonymous poster hash: 8d9eb...5fb
Giss Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Ja. Men om det bare er en engangsgreie dør du nok ikke av det. Jeg skal ta livet av en eske after eight i kveld og gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Svaret på det vet du vel selv😉 Men jeg kunne lett dytta i meg det samme😋😋 Anonymous poster hash: fe561...bbe
Ophiophagus Hannah Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Ja det er mye. Men kunne fint ha gjort det selv, en lørdagskveld i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Å guuud, nå fikk jeg lyst på potetgull med dipp!!! Anonymous poster hash: 4ed0a...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå