Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Vi klarer virkelig ikke å bestemme oss Jeg elsker begge navnene! Vi har ingen barn fra før å sammenligne navn med. Anonymous poster hash: bdd0f...d9e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Louise 😊 Anonymous poster hash: 1f620...dee
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Elise. Men det er jo smak og behag. Anonymous poster hash: c4c86...ee2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Begge er fine, men Louise hakket finere syns jeg. Anonymous poster hash: 996a3...17e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Eloise? Anonymous poster hash: 82c3c...2e3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Elise 😊👶🏼❤️ Anonymous poster hash: d6d0a...891
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #10 Skrevet 3. mars 2017 Syns Louise er kjempefint og litt mer elegant, for meg er Elise litt mer søtt, men fint de også. Anonymous poster hash: ceedd...9ae
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #16 Skrevet 3. mars 2017 Louise 😃 Anonymous poster hash: 7d896...5e1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #18 Skrevet 4. mars 2017 Elise er helt nydelig❤ Anonymous poster hash: 08665...e90
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #19 Skrevet 4. mars 2017 Louise❤ Anonymous poster hash: 69fe6...49d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #20 Skrevet 4. mars 2017 Elisa 👶🏼😂 Anonymous poster hash: 0e4e8...e75
februarprins2013 Skrevet 4. mars 2017 #22 Skrevet 4. mars 2017 Elise aldri likt Louise, tenker bare på jenter som er sikkelig høy på seg selv med masse penger
Sisera Skrevet 4. mars 2017 #23 Skrevet 4. mars 2017 Elsker Elise, men mannen gikk ikke med på det. Liker Lousie også, men ville heller valgt Lovise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå