Gå til innhold

Elise eller Louise?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer virkelig ikke å bestemme oss :) Jeg elsker begge navnene! Vi har ingen barn fra før å sammenligne navn med.



Anonymous poster hash: bdd0f...d9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Louise 😊

 

Anonymous poster hash: 1f620...dee

Skrevet

Elise. Men det er jo smak og behag.



Anonymous poster hash: c4c86...ee2
Skrevet

Begge er fine, men Louise hakket finere syns jeg.

 

Anonymous poster hash: 996a3...17e

Skrevet

Elise

 

Anonymous poster hash: 23b46...523

Skrevet

Elise

 

Anonymous poster hash: ab3d2...206

Skrevet

Elise :)

 

Anonymous poster hash: a2969...2f8

Skrevet

Eloise?

 

Anonymous poster hash: 82c3c...2e3

Skrevet

Elise 😊👶🏼❤️

 

Anonymous poster hash: d6d0a...891

Skrevet

Syns Louise er kjempefint og litt mer elegant, for meg er Elise litt mer søtt, men fint de også.

 

 

Anonymous poster hash: ceedd...9ae

Skrevet

Elise :)

 

Anonymous poster hash: b33cb...4b8

Skrevet

Louise 😃

 

Anonymous poster hash: 7d896...5e1

Skrevet

Elise er helt nydelig❤

 

Anonymous poster hash: 08665...e90

Skrevet

Louise❤

 

Anonymous poster hash: 69fe6...49d

Skrevet

Elisa 👶🏼😂

 

Anonymous poster hash: 0e4e8...e75

Skrevet

Elise :) aldri likt Louise, tenker bare på jenter som er sikkelig høy på seg selv med masse penger

Skrevet

Elsker Elise, men mannen gikk ikke med på det. Liker Lousie også, men ville heller valgt Lovise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...