GĂ„ til innhold

Hva synes dere om dette huset?🏠

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaldt og kjedelig

Anonymous poster hash: 6a133...130

Skrevet

Utrolig kjipt med hvite vegger i alle rom. Absolutt alt er hvitt, svart eller grĂ„tt! Det var det fĂžrste som slo meg, ogsĂ„ gadd jeg ikke mene noe mer om det 😏

Anonymous poster hash: b88f2...f61

Skrevet

Utrolig kjipt med hvite vegger i alle rom. Absolutt alt er hvitt, svart eller grĂ„tt! Det var det fĂžrste som slo meg, ogsĂ„ gadd jeg ikke mene noe mer om det 😏

Men nÄr det er sagt, ville heller hatt et sÄnt hus enn vÄr knÞttlille leilighet. Det hadde bare krevd en del oppussing/maling.

Skrevet

Det er jo bare Ă„ male om man synes det er kjedelig... fint husđŸ‘đŸ»

Anonymous poster hash: 9db61...8bb

Skrevet

Veldig fint hus. Hvitt er det beste utgangspunktet for Ä mÞblere, sÄ jeg hadde gjerne tatt det.

Anonymous poster hash: 1f967...3d5
Skrevet

Huset var fint. Jeg liker hvite vegger i hus man skal kjÞpe, sÄ kan man male selv de fargene man vil, nÄr det passer..

Likte terrassen og boblebadet, men ville nok gjort noe med gjerdet. FÞlte tomten var midt i glaningen til alle. tror ikke jeg hadde klart Ä slappe av sÄnn som det er nÄ. Ville hvertfall ikke hatt boblebadet rett med gjerdet og veien!

Ellers var det ikke noen bod i huset, hadde savnet en plass Ă„ ha rot!

Anonymous poster hash: 5541c...67e
Skrevet

Fint! Ville ikke hatt badekaret ute, bare :)

Anonymous poster hash: 38bc0...140

Skrevet

Utvendig helt grusom farge. GrÄtt er sÄ trist! Likte bassenget da.

Innvendig... litt sjellĂžst men absolutt et supert utgangspunkt for Ă„ innrede, mĂžblere og pusse opp som man selv vil. Fin planlĂžsning.

Skrevet

Jeg syns det er lyst og kjempe fint hus :) Absolutt min stil, men er skeptisk til veien som gÄr rett pÄ baksiden av huset. Om det er mye trafikkert vei. Og en annen ting, hvor nÊrt er det mellom nabo husene.

Anonymous poster hash: 9f8c7...e61

Skrevet

Jeg syns det er lyst og kjempe fint hus :) Absolutt min stil, men er skeptisk til veien som gÄr rett pÄ baksiden av huset. Om det er mye trafikkert vei. Og en annen ting, hvor nÊrt er det mellom nabo husene.

De husene ligger tett. Veien ved terrassen er "hovedveien" opp og ned pÄ neskollen, er 40 sone der, kjÞrer en del trafikk der nÄ pga det bygges ut lenger opp, ikke lenge til det er ferdig da. Det gÄr en gangvei nedenfor gjerdet, lÞfter man pÄ hodet kan man se litt, ligger hÞyere en fortauet og bilveien.

ellers er neskollen et topp sted, veldig barnevennlig, gode barnehager og en bra skole.

til opplysning sÄ er ikke dette mitt hus..hehe..men bor selv pÄ neskollen, bare lenger opp pÄ det nye feltet.

Anonymous poster hash: cf1d8...56e

Skrevet

Ok hus, kjipt Ä bo sÄ tett pÄ naboer nÄr man fÞrst bor i gokk. Begredelig beliggenhet.

Skrevet

Et nydelig hus synes jeg. Endelig et hus en ikke trenger Ä pusse opp. Jeg liker ikke mÞrke blÄ eller mÞrke grÄ farger som det florerer av for tiden.

Skrevet

Det var fint, men ikke noe mer enn det. Det har nok mye med innredning Ä gjÞre, likte ikke stilen og dermed ble det ganske trist. Ville gjerne hatt motsrÞmsbasseng, men hvorfor i alle dager har de lagt det slik pÄ tomten? Ellers var det tett pÄ naboer og for nÊre vei. Men nytt og fin planlÞsning.

Anonymous poster hash: e55ab...39a

Skrevet

De husene ligger tett. Veien ved terrassen er "hovedveien" opp og ned pÄ neskollen, er 40 sone der, kjÞrer en del trafikk der nÄ pga det bygges ut lenger opp, ikke lenge til det er ferdig da. Det gÄr en gangvei nedenfor gjerdet, lÞfter man pÄ hodet kan man se litt, ligger hÞyere en fortauet og bilveien.

ellers er neskollen et topp sted, veldig barnevennlig, gode barnehager og en bra skole.

til opplysning sÄ er ikke dette mitt hus..hehe..men bor selv pÄ neskollen, bare lenger opp pÄ det nye feltet.

Anonymous poster hash: cf1d8...56e

SkjÞnner :) SÄ lenge "hovedveien" og husene stÄr tett i tett, ville jeg nok aldri vurdert dette huset, selv om huset er tipp topp.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...