Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Ja førstegangs fødende jeg er akkurat fylt uke 32+1. Jeg har gjort klar alt av babyklær vasket sortert osv. Så slo det meg, er det for tidlig?? Når gjorde dere det?? Anonymous poster hash: bbf94...e75
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Jeg har 2 premature så man vet jo aldri Anonymous poster hash: e1b45...831
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Jeg gjorde det også rundt samme tid... ikke for tidlig for meg, for selvom mkni ikke kom før uke 39 så fikk jeg brått voldsomt problemer med bekkenløsning... var grusomt, gikk fra å ha null problemer til å stå midt på matbtikken og ikke kunne flytte beina... så VELDIG glad jeg hadde storkost meg med forberedelser før det.. ville blitt lei meg hvis jeg ikke hadde klart å gjøre forberedelsene pga bekkensmertene.. Anonymous poster hash: 44791...bea
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Ikke for tidlig, det er bare fint å ha ting klart i god tid. Barnet kan komme litt før og dessuten er det mange som ikke orker så mye den siste tiden før fødsel.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Jeg har barn født i uke 32 og 33.Hadde ingen klær.men så var vi på sykehuset i 1 mnd og fikk låne klær.så da fikk mannen kjøpt litt mens vi var der. Greit å ha ting klart 😆vi hadde INGENTING 😂 Anonymous poster hash: a4f49...d6b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Jeg handlet inn det meste rundt uke 32 og begynte vaskingen da jeg gikk ut i permisjon. Hvordan du velger å gjøre det er jo helt opp til deg og klærne blir jo ikke møkkete av å ligge i en skuff, så det har jo ingenting å si. Anonymous poster hash: 30f81...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå