Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Hvorfor spør du? Jeg bruker det til forskjellige ting. Har en teskje i kaffen eller kakaoen. Kan ha det i smoothie. Som hudkrem, solkrem, aftersunkrem, lipsyl, neglebåndskrem/håndkrem, div. hudproblemer. Brukte det som tannkrem en stund i en blanding. Nå bruker jeg minst et par teskjeer daglig som en del av en kronisk infeksjonsbehandling. Og så bruker jeg det når jeg lager coco-crunch-boller eller hjemmelaget bountysjokolade. Har bare hatt virginoljen i hus lenge, har jeg den andre bruker jeg den også til å steke mat i. Anonymous poster hash: 43ec8...398
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Hvorfor spør du? Jeg bruker det til forskjellige ting. Har en teskje i kaffen eller kakaoen. Kan ha det i smoothie. Som hudkrem, solkrem, aftersunkrem, lipsyl, neglebåndskrem/håndkrem, div. hudproblemer. Brukte det som tannkrem en stund i en blanding. Nå bruker jeg minst et par teskjeer daglig som en del av en kronisk infeksjonsbehandling. Og så bruker jeg det når jeg lager coco-crunch-boller eller hjemmelaget bountysjokolade. Har bare hatt virginoljen i hus lenge, har jeg den andre bruker jeg den også til å steke mat i. Anonymous poster hash: 43ec8...398 Jeg kjøpte denne i dag, for å ha i te. Damen i butikken sa den kunne brukes til mye forskjellig. HI Anonymous poster hash: acc5b...2e5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Jeg kjøpte denne i dag, for å ha i te. Damen i butikken sa den kunne brukes til mye forskjellig. HI Anonymous poster hash: acc5b...2e5 Google litt, for det er sant som hun fortalte deg, den kan brukes til veldig mye forskjellig. Virginoljen inneholder bl.a. naturlig solfaktor ca. 8. Vet mange som har god effekt av å bruke det på div. hudproblemer, bl.a. eksem. Kan til og med brukes mot hodelus, mener jeg å ha lest Anonymous poster hash: 43ec8...398
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Har det i grøten til min yngste datter. Anonymous poster hash: 1df44...5b1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Google litt, for det er sant som hun fortalte deg, den kan brukes til veldig mye forskjellig. Virginoljen inneholder bl.a. naturlig solfaktor ca. 8. Vet mange som har god effekt av å bruke det på div. hudproblemer, bl.a. eksem. Kan til og med brukes mot hodelus, mener jeg å ha lest Anonymous poster hash: 43ec8...398 Kan den tilsettes mat? Hi Anonymous poster hash: acc5b...2e5
Chupa chups Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Bruker det i smoothies, havregrøt, alle sauser. Smører på hender og ansikt før leggetid, og i hårtupper.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Kan den tilsettes mat? Hi Anonymous poster hash: acc5b...2e5 Ja, det kan den. Jeg bruker den forresten også i f.eks. indisk mat eller lignende hvor jeg ønsker litt kokossmak. Anonymous poster hash: 43ec8...398
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Takk for svar alle. Hi Anonymous poster hash: acc5b...2e5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #10 Skrevet 3. mars 2017 Kan også brukes som fett i panna ved steking av mat! Anonymous poster hash: 810d4...57c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #11 Skrevet 3. mars 2017 Har brukt den som glidemiddel. Funket som det også. I tillegg til de andre nevner over. I tillegg til å funke som glidemiddel der og da, så smører den jo der nede også. Anonymous poster hash: 952ac...693
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #12 Skrevet 3. mars 2017 https://www.vektklubb.no/artikkel/kokosolje-er-verre-enn-palmeolje-23443335 Anonymous poster hash: 8b925...b23
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #13 Skrevet 3. mars 2017 https://www.vektklubb.no/artikkel/kokosolje-er-verre-enn-palmeolje-23443335 Anonymous poster hash: 8b925...b23 Linken du viser til er ikke godt nok oppdatert, eller i beste fall for ensidig. Jeg finner ingen dato for når din link er skrevet heller. Selv om helserådene ang. kosthold og fett ble revurdert i fjor eller året før, så nektet de å endre anbefalingene for fett opp til det det meste av forskningen nå viser. Her kan du se nyere forskning: http://www.uib.no/mofa/103168/h%C3%B8yfett-kosthold-ga-helsegevinster Denne helt nye studien fra Bergen er også offentliggjort i svært anerkjente tidsskrift innen ernæring. Fett må ses ut fra kvalitet på fettet, balanse mellom ulike fettyper og ikke minst også i sammenheng med resten av kostholdet. Enkelt sagt er trikset å ikke bruke for mye karbohydrater når man bruker mer fett. Da er heller ikke mettet fett farlig, men kan tvert om ha helsegevinster. Anonymous poster hash: 43ec8...398
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #14 Skrevet 3. mars 2017 Linken du viser til er ikke godt nok oppdatert, eller i beste fall for ensidig. Jeg finner ingen dato for når din link er skrevet heller. Selv om helserådene ang. kosthold og fett ble revurdert i fjor eller året før, så nektet de å endre anbefalingene for fett opp til det det meste av forskningen nå viser. Her kan du se nyere forskning: http://www.uib.no/mofa/103168/h%C3%B8yfett-kosthold-ga-helsegevinster Denne helt nye studien fra Bergen er også offentliggjort i svært anerkjente tidsskrift innen ernæring. Fett må ses ut fra kvalitet på fettet, balanse mellom ulike fettyper og ikke minst også i sammenheng med resten av kostholdet. Enkelt sagt er trikset å ikke bruke for mye karbohydrater når man bruker mer fett. Da er heller ikke mettet fett farlig, men kan tvert om ha helsegevinster. Anonymous poster hash: 43ec8...398 Takk for svar! Anonymous poster hash: acc5b...2e5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #15 Skrevet 3. mars 2017 Linken du viser til er ikke godt nok oppdatert, eller i beste fall for ensidig. Jeg finner ingen dato for når din link er skrevet heller. Selv om helserådene ang. kosthold og fett ble revurdert i fjor eller året før, så nektet de å endre anbefalingene for fett opp til det det meste av forskningen nå viser. Her kan du se nyere forskning: http://www.uib.no/mofa/103168/h%C3%B8yfett-kosthold-ga-helsegevinster Denne helt nye studien fra Bergen er også offentliggjort i svært anerkjente tidsskrift innen ernæring. Fett må ses ut fra kvalitet på fettet, balanse mellom ulike fettyper og ikke minst også i sammenheng med resten av kostholdet. Enkelt sagt er trikset å ikke bruke for mye karbohydrater når man bruker mer fett. Da er heller ikke mettet fett farlig, men kan tvert om ha helsegevinster. Anonymous poster hash: 43ec8...398 Hvor står det at de i denne studien brukte Cocosa? Anonymous poster hash: 8b925...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå