Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Ja dette kommer til å være det mest teite spørsmålet jeg noen gang stiller her på DIB. Heldighvis har man anonymknappen 😂 Altså sex og sæd hjelper på modning. Vi har ett aktivt sex liv og har hatt det hele svangerskapet. Nå er jeg blitt stor på slutten men vi har løst det med å ta bakfra posisjon, fungerer utmerket. Men jeg stinker noe voldsomt etter sex! Kommer han inni meg stinker jeg helt til dagen etter uansett dusj eller ei. Har prøvd alt av såper og intimvasker , det er bare blitt sånn. Så spørsmålet mitt er om jeg skall ha hyppig sex rundt termin for å hjelpe fremgangen av både rier og fødselsstart hva gjør jeg med lukten ?? Jordmor MÅ jo lukte det for liksom ikke sjult det... hjelp for ett dilemma 😂😂 men hva har man ikke Internett for😱 Anonymous poster hash: 64983...4b1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Alt man skal bekymre seg for Anonymous poster hash: 175c1...bed
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Du vet at det tenner gørr utav deg i større og mindre grad gjennom hele fødselen? Slim, utflod, fostervann, blod, mer slim, tiss og bæsj og mer blod... Den lukta av sex er det SISTE du skal bekymre deg for! Tro meg! 😄 Anonymous poster hash: a2c1a...dfe
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Du vet at det tenner gørr utav deg i større og mindre grad gjennom hele fødselen? Slim, utflod, fostervann, blod, mer slim, tiss og bæsj og mer blod... Den lukta av sex er det SISTE du skal bekymre deg for! Tro meg! 😄 Anonymous poster hash: a2c1a...dfe *renner 😬 Anonymous poster hash: a2c1a...dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå