Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Jeg og samboer har fått barnevakt til begge ungene (noe som skjer meeeeget sjeldent). Da blir det tur til London 😍 Hva MÅ man få med seg der? Harry potter world tour er alt bestilt, så hele lørdagen går til det. Med andre ord, vi rekker meget lite da vi kun har én dag «ledig» der. Hva anbefaler dere? Er SÅ mye jeg har lyst til, men så var det det og plukke ut én ting da. Første london turen for oss begge Hotellet er ved siden av big ben så bir ganske midt i Vi vil gjerne ha tips. sambo leser svarene sammen med meg 😄😄 Anonymous poster hash: b56f5...2c2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Jeg og samboer har fått barnevakt til begge ungene (noe som skjer meeeeget sjeldent). Da blir det tur til London 😍 Hva MÅ man få med seg der? Harry potter world tour er alt bestilt, så hele lørdagen går til det. Med andre ord, vi rekker meget lite da vi kun har én dag «ledig» der. Hva anbefaler dere? Er SÅ mye jeg har lyst til, men så var det det og plukke ut én ting da. Første london turen for oss begge Hotellet er ved siden av big ben så bir ganske midt i Vi vil gjerne ha tips. sambo leser svarene sammen med meg 😄😄 Anonymous poster hash: b56f5...2c2 Shopping ville jeg brukt den siste fridagen på 😅 ettersom dere allerede har satt av en hel dag til Harry Potter. Anonymous poster hash: 98aa9...b8d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Jeg og samboer har fått barnevakt til begge ungene (noe som skjer meeeeget sjeldent). Da blir det tur til London 😍 Hva MÅ man få med seg der? Harry potter world tour er alt bestilt, så hele lørdagen går til det. Med andre ord, vi rekker meget lite da vi kun har én dag «ledig» der. Hva anbefaler dere? Er SÅ mye jeg har lyst til, men så var det det og plukke ut én ting da. Første london turen for oss begge Hotellet er ved siden av big ben så bir ganske midt i Vi vil gjerne ha tips. sambo leser svarene sammen med meg 😄😄 Anonymous poster hash: b56f5...2c2 Men hva er du har SÅ lyst til, ettersom du ikke klarer å bestemme deg ? Kanskje jeg kan anbefale noe utfra det du har lyst til Hva vil mannen din? Anonymous poster hash: 98aa9...b8d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Er i London to ganger i året, hva liker dere å gjøre? Anonymous poster hash: 533f9...661
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Madame Tussauds! Få med dere skrekkabinettet der! Anonymous poster hash: cd9d4...010
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Hvis dere bare har en (helge)dag ville jeg prioritert shopping, og gå i gatene. Madame tussad er stappfullt og ikke noe jeg ville prioritert. Mange flotte museum, men de er ofte fulle i helgene (ville prioritert National history museum eller british museum). Gå på en musikal Anonymous poster hash: 1401c...54e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Velg et museum etter hva dere liker og bruk tid på å bare være. Og være gjerne et annet sted en Oxford street som er klaustofobisk fullt av folk. Gi blaffen i turistfellene som Madam Tussaudes (dukker av folk, hva er greia?) og London Eye.
Nyttårs barn Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Vil anbefale Tate Modern. Spennende museum med masse stilig. Og shopping så klart, veldig fint rundt Covent Garden og ikke så folksomt som Oxford Street.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Om dere vil til MadamTussaud så vær der når det åpner, ikke så mye mennesker. Men jeg ville prioritert shopping når dere har en dag og heller tatt museum en annen gang. Går jo å dra til London senere med barna også, våre barn synes det er fantastisk der. Anonymous poster hash: 37f9d...c4a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #10 Skrevet 3. mars 2017 Fotballkamp Anonymous poster hash: b82f9...7f8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #11 Skrevet 3. mars 2017 Men hva er du har SÅ lyst til, ettersom du ikke klarer å bestemme deg ? Kanskje jeg kan anbefale noe utfra det du har lyst til Hva vil mannen din? Anonymous poster hash: 98aa9...b8d Madame tussaud, zooen der (der er det visst spilt inn flere filmer også), london eye (pariserhjulet), picadilly circus, mary poppins «gaten», house of horror, ja... alt for mye desverre 😂😂 Det jeg kom på nå i farta, men var enda mer som jeg ikke husker her og nå. Mannen er enig (bortsett fra mary poppins delen😂😂) Anonymous poster hash: b56f5...2c2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #12 Skrevet 3. mars 2017 Er i London to ganger i året, hva liker dere å gjøre? Anonymous poster hash: 533f9...661 Alt mulig egentlig. Museum, severdigheter, histore, der filmer har blitt spilt inn Anonymous poster hash: b56f5...2c2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #13 Skrevet 3. mars 2017 EN dag er alt for lite!! ;-) Men hadde jeg hatt kun en dag i London, ville jeg kanskje shoppet på dagtid, og gått på en musikal på kvelden. Anonymous poster hash: 04242...64b
*Miss Marple* Skrevet 3. mars 2017 #14 Skrevet 3. mars 2017 Hvis jeg hadde hatt en dag i London ville jeg styrt unna Oxford Street og heller gått på oppdagelseferd i smågatene rundt, spist lunsj på pub og avsluttet dagen med en musikal. Skal man shoppe blir det mest stress og man får ikke oppleve sjarmen ved byen. Man kan forresten ramle over de skjønneste små butikker ved å gå litt utenfor turistruten også.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #15 Skrevet 4. mars 2017 Madame tussaud, zooen der (der er det visst spilt inn flere filmer også), london eye (pariserhjulet), picadilly circus, mary poppins «gaten», house of horror, ja... alt for mye desverre 😂😂 Det jeg kom på nå i farta, men var enda mer som jeg ikke husker her og nå. Mannen er enig (bortsett fra mary poppins delen😂😂) Anonymous poster hash: b56f5...2c2 London zoo kan dere jo besøke med barn. Ikke veldig spennende å gå to voksne rundt der... men ser du har andre interesser og mål for turen enn meg i London. Nathional museum, Les Miserables, gode restauranter, spennende småbutikker, atmosfæren i Covent garden, afternoon tea. Dette er ting jeg elsker i London. Ut ifra dine kriterier burde dere hoppe på en Turistbuss, den kjører innom alle stedene du vil til. Du kan hoppe av og på bussene mår du vil hele dagen. Anonymous poster hash: cadbc...4ec
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #16 Skrevet 4. mars 2017 Ville tatt sightseeing med en buss, da får dere sett masse og kan gå av og på hele dagen. Anonymous poster hash: f23e1...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå