Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Jeg har googlet, men finner ikke noe om dette.. det kan da ikke være normalt? Jeg har aldri opplevd det med de de andre varna.. Anonymous poster hash: 59a2b...722
Blondzilla Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 En venninne av søsteren min har et barn som luktet svette som baby. Hun har en hormonforstyrrelse som har gjort at hun kommer ekstremt tidlig i puberteten. Hun fikk blant annet mens som 3åring. Jeg husker ikke hva dette heter. Men het vil presisere at dette er svært sjelden. Jenta hadde også flere symptomer utover lukten. Hun var svært stor og hadde en enorm appetitt som baby.
Blondzilla Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 (endret) Mccune Albright syndrom heter det hun har. Høyst sannsynlig er det en helt annen grunn til lukten du opplever, da dette er veldig sjelden. Endret 3. mars 2017 av Blondzilla
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 En venninne av søsteren min har et barn som luktet svette som baby. Hun har en hormonforstyrrelse som har gjort at hun kommer ekstremt tidlig i puberteten. Hun fikk blant annet mens som 3åring. Jeg husker ikke hva dette heter. Men het vil presisere at dette er svært sjelden. Jenta hadde også flere symptomer utover lukten. Hun var svært stor og hadde en enorm appetitt som baby. Takk for svar. Hun har god apetitt og er i godt hold, men tror ikke hun er over normalen. Så håper ikke det er noe slik. Er helt frisk og fin ellers, er liksom bare denne lukten vi stusser over. Skal på hs om ikke lenge, så tar det opp der. Anonymous poster hash: 59a2b...722
Blondzilla Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Takk for svar. Hun har god apetitt og er i godt hold, men tror ikke hun er over normalen. Så håper ikke det er noe slik. Er helt frisk og fin ellers, er liksom bare denne lukten vi stusser over. Skal på hs om ikke lenge, så tar det opp der. Anonymous poster hash: 59a2b...722 Da er det helt sikkert noe annet. Barn med dette syndromet har nesten alltid pigmentflekker i huden, såkalte kaffe latte flekker. Det er ikke bare sur lukt i klærne da? Vaskemaskin som ukke funker ordentlig kanskje?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Da er det helt sikkert noe annet. Barn med dette syndromet har nesten alltid pigmentflekker i huden, såkalte kaffe latte flekker. Det er ikke bare sur lukt i klærne da? Vaskemaskin som ukke funker ordentlig kanskje? Nei, klærne lukter som før og det er kun babyen som lukter slik, ikke de andre barna.. Men kanskje HS har en logisk forklaring ingen pigmentflekker hvert fall. Anonymous poster hash: 59a2b...722
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 En venninne av søsteren min har et barn som luktet svette som baby. Hun har en hormonforstyrrelse som har gjort at hun kommer ekstremt tidlig i puberteten. Hun fikk blant annet mens som 3åring. Jeg husker ikke hva dette heter. Men het vil presisere at dette er svært sjelden. Jenta hadde også flere symptomer utover lukten. Hun var svært stor og hadde en enorm appetitt som baby. Å herregud!! Mens som 3 åring? Stakkar jente 😞 Anonymous poster hash: 89ef9...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå