Gå til innhold

Når dere møte mannen deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere forelsket med en gang? Eller likte han mer og mer?

Anonymous poster hash: d3111...8ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sa jeg til en venninne: HAN skal jeg ha!

Og han fikk jeg 😁

Anonymous poster hash: 551c5...430

Skrevet

Nei, ikke forelska med en gang. Mest smigret over at han var interessert, men var ikke egentlig ute etter noe forhold. Men likte ham bedre og bedre og ble forelska etterhvert. 

Anonymous poster hash: c57e8...30d
Skrevet

Han ble forelsket ganske med en gang, for meg tok det lenger tid og vokste mer gradvis frem

Vi hadde kjent hverandre i ca et år da vi ble et par. Nå har vi vært sammen i 19 år.

Anonymous poster hash: 39697...895

Skrevet

Nei. Han er vel den jeg aldri har vært stormende forelsket i. Han er den som fikk meg til å le, til å føle meg trygg helt fra starten av og at alt var udramatisk og lett da vi fant hverandre. Og jeg var selvfølgelig betatt og hadde de rette følelsene som man ikke har for venner. Så annen type forelskelse enn jeg har kjent før kanskje?

Anonymous poster hash: cc1b5...565

Skrevet

Det bare føltes riktig fra første stund, ja det sa klikk. Har vel egentlig aldri vært stormende forelsket, men bare visst at han var/er den rette.

Nå har vi vært sammen i 12 år, bodd sammen i 10(bodde i hver vår by(3 timer mellom) og hadde avstandsforhold de første to årene) og har 3 barn sammen.

Vi har et bra forhold. Men etter en noe slitsom småbarnstid har det dessverre blitt litt til at vi tar hverandee for gitt og ikke pleier forholdet så godt som vi burde, vi har lite alenetid. Men det er heller ikke sånn at forholdet står på prøve, på ingen måte.

Anonymous poster hash: c5958...309
Skrevet

Nei, ikke forelsket. Vi var elskere først. Han er yngre enn meg, så jeg syntes det var herlig med en viril ung mann, men tenkte ikke det kom til å bli oss. Tok et par år før det ble et par av oss. 

Anonymous poster hash: cd285...598
Skrevet

Kjærligher ved første blikk for begge. bra at vi fortsatt ville ha hvernadre etter å ha blitt godt kjent :)

Vært sammen i 16 år.

Anonymous poster hash: 9a871...8ef
Skrevet (endret)

Han gikk ut av et klasserom i 9 klasse rett etter at jeg hadde begynt i 7, ut av en glassdør i 2 etasje husker jeg, og jeg ble STORMforelsket med en gang. Hadde aldri vært forelsket før så trodde jeg ble syk..

Vi traff hverandre i smug hver dag i ett år, for han ble mobbet/tullet med av de andre guttene i gjengen for jeg var så "liten". Han stod bort i gata og ventet på meg hver dag etter skolen, da bar han ranselen min og fulgte meg til døren.

Han gjorde det "slutt" da han begynte på vgs, og jeg var KNUST.

Men hvert år fikk julekort og kort på bursdagen min.

Vi glemte hverandre aldri.

5 år etterpå møter vi hverandre på byen tilfeldig da begge var hjemme fra studier. Følelsen var fortsatt elektrisk mellom oss, jeg løp hjem fra byen for jeg hadde ny kjæreste på det tidspunktet.

Han løp etter og jeg sa at vi ikke kunne ha mer kontakt.

Fortsatt fikk jeg julekort og bursdagshilsen på Mail.

Etter å ha vært i et dårlig forhold over tid tok jeg kontakt med ham igjen.

Vi avtalte og treffes, og siden det møtet har det aldri vært noen vei tilbake.

Han er min sjelevenn❤ Jeg er like forelsket i ham i dag som 35-åring som da jeg var 13 år.

Endret av Twintipp og himmelblå
Skrevet

Nei, vi gikk i samme klasse i 7 år før vi ble sammen 😄

Anonymous poster hash: 396da...96d

Skrevet

Ble forelsket med en gang og visste umiddelbart at det var han jeg skulle gifte meg med.

Jeg var 23 og det er snart 20 år siden.

Anonymous poster hash: d7003...69a

Skrevet

Nei, vi var gode venner i mange år først. Spilte samme idrett som ungdom, jeg på guttelaget. Våre familier kjente hverandre godt gjennom idretten, og til og med før vi ble venner sa hele familien vår at vi burde bli sammen og var perfekte for hverandre. Vi så det ikke selv og fortsatte vennskapet i 15 år før det sa PANG!

Anonymous poster hash: a17d2...475

Skrevet

Nei, han måtte jobbe for det. Jeg var overhodet ikke interessert i han i starten. Men når det skjedde så falt jeg hardt :)

Skrevet

Kjærligher ved første blikk for begge. bra at vi fortsatt ville ha hvernadre etter å ha blitt godt kjent :)

Vært sammen i 16 år.

Anonymous poster hash: 9a871...8ef

Samma her ;) Vi har vært i lag litt over 13 år!

Anonymous poster hash: d0648...cd8

Skrevet

Jeg la ikke merke til han i begynnelsen🙈Jeg skulle ikke ha noe mann, og det hadde han fått med seg, så han valgte en annen taktikk. Han var veldig oppmerksom, men aldri påtrengende, så vi ble fort venner. Plutselig en dag tok jeg meg selv i at jeg var stormende forelsket i han😂Vi brukte fremdeles litt tid på å bli et par da jeg egentlig ikke ville ha noe mann🙄Men det gikk bra og nå bor vi sammen og skal gifte oss❤️

Skrevet

Møtte han på en sommerfest. Hang sammen hele kvelden og danset. Snakket mye med han og synes han var ordentlig kjekk. Ble ingen annen fysisk kontakt vi dro hjem hver for oss. Men jeg greide ikke å slutte å tenke på han. Ante ikke hvorfor da jeg aldri hadde opplevd slikt før 😂. La han til og slettet venneforespørsel på Facebook ca 20 ganger før jeg endelig lot det stå😂

Anonymous poster hash: 7e8ba...894

Skrevet

Det tok tid for meg. Han falt pladask med en gang. Selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 84920...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...