Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Er det flere som sliter med komforten i slalomstøvlene? Jeg kan rett og slett ikke kneppe dem, og da takler jeg noen turer. Om jeg knepper dem så stenger jeg for blodsirkulasjonen, og foten dovnet bort etter et par minutter! Kan jeg gjøre noe for å få dem videre? Lar de seg justere? Hadde jo vært bedre om jeg kunne stramme dem med bindingene enn slik som det er nå... Jeg er bare 161 cm, og har vel inntrykk av at dette er et større problem for oss korte?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Jeg har en størrelse som er større enn det de anbefalte i sportsbutikken. Hvis jeg skal ha dem på i flere timer, skal de være komfortable. Anonymous poster hash: afdb5...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå