Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Og her er det sånn at når jeg må prompe så kommer det. Kan ikke knipe igjen så har dessverre hatt pinlige situasjoner pga dette. Enten på tur, trening og med venner. Noen som har tips. Hva gjør jeg. Fortvilet. Anonymous poster hash: 815be...64e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Knipeøvelser! Og gå gjennom kostholdet ditt. Spiser du mye bønner, kål, kunstig søtning, kullsyre? Tar du medisiner som har luft som bivirkning? Anonymous poster hash: 7c739...e79
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Eg og! Blir myyyykje verre av kunstig søtingsstoff. Anonymous poster hash: 7ae7a...406
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Spiser en del knekkebrød, salat, frukt og av og til gulrøtter. Vet ikke hva jeg skulle spist som er bedre for meg. Går ikke på medisiner. Noen som har hørt noen som har prøvd noe som har hjelpt. Vil prøve å få gjort noe for ikke kjekt å ha det sånn. Takker for svar. Anonymous poster hash: 815be...64e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Det virker som du får i deg for mye fiber kanskje.. men du kan jo reagere på enkelte matvarer. Men hvis du ikke klarer å holde igjen fisen,så må du trene bekkenbunnen! Anonymous poster hash: 59098...be2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Spiser du noe godteri og sjokolade? Jeg slipper mye luft når jeg har spist det. Anonymous poster hash: 577bf...e7c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Spiser litt godteri og sjokolade i helgene, men ikke så mye. Har sett på FODMAP og kanskje jeg skal prøve å unngå noen av de produktene. Takker for svar og hører gjerne om flere har tips. Anonymous poster hash: 815be...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå