Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Frokost: Havrefras med lett melk + agurk og cherry tomater. Lunsj: 3 Wasa knekkebrød med kokt skinke + cherry tomater og et eple Mellom måltid: en pære og en gulrot Middag: f.eks, en potet, to fiskekaker og saus + gr.saker Kvelds: et rundstykke med skinke og egg, agurk og cherry tomater og et glass lett melk. Synes dere dette høres greit ut? Anonymous poster hash: 3f0d9...c39
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Greit i forhold til hva? Anonymous poster hash: b2152...47e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Holder på å gå ned i vekt. Men er straks ved resultatet. Anonymous poster hash: 3f0d9...c39
Mamma til 2 søte Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 (endret) Ville byttet ut havrefras med knekkebrød eller havregrynsgrøt på vann. Endret 3. mars 2017 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Ville byttet ut havrefras med knekkebrød eller havregrynsgrøt på vann. Hvorfor det? Anonymous poster hash: b2152...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå