Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: Havrefras med lett melk + agurk og cherry tomater.

 

Lunsj: 3 Wasa knekkebrød med kokt skinke + cherry tomater og et eple

 

Mellom måltid: en pære og en gulrot

 

Middag: f.eks, en potet, to fiskekaker og saus + gr.saker

 

Kvelds: et rundstykke med skinke og egg, agurk og cherry tomater og et glass lett melk.

 

Synes dere dette høres greit ut?

 

Anonymous poster hash: 3f0d9...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit i forhold til hva?



Anonymous poster hash: b2152...47e
Skrevet

Holder på å gå ned i vekt. Men er straks ved resultatet.

 

Anonymous poster hash: 3f0d9...c39

Skrevet (endret)

Ville byttet ut havrefras med knekkebrød eller havregrynsgrøt på vann.

Endret av Mamma til 2 søte
Skrevet

Ville byttet ut havrefras med knekkebrød eller havregrynsgrøt på vann.

Hvorfor det?

 

Anonymous poster hash: b2152...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...