Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Er det mulig? Og hvordan gå frem? Jeg har MYE fravær på jobb pga migrene. Anonymous poster hash: 420b5...e1c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Er det mulig? Og hvordan gå frem? Jeg har MYE fravær på jobb pga migrene. Anonymous poster hash: 420b5...e1c Ta en titt her: https://www.nav.no/no/Bedrift/Oppfolging/Sykmeldt+arbeidstaker/Sykepenger/kronisk-syk-arbeidstaker Anonymous poster hash: 615a9...cb9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Vet en av de ansatte på min arbeidsplass har en ordning hvor nav betaler sykepenger fra første dag, både ved sykemelding og ved egenmelding. Så arbeidsgiver har aldri noen utgifter på hennes fravær. Jeg er nestleder så jeg husker da dette ble søkt om, lurer på om det var noe nav, legen og arbeidsgiver ordnet i sammen, alle måtte skrive under osv. Anonymous poster hash: 24931...10d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Er det mulig? Og hvordan gå frem? Jeg har MYE fravær på jobb pga migrene. Anonymous poster hash: 420b5...e1c Hva mener du med utvidet rett, mener du flere egenmeldingsdager? Anonymous poster hash: 1ccbf...cc3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Vet en av de ansatte på min arbeidsplass har en ordning hvor nav betaler sykepenger fra første dag, både ved sykemelding og ved egenmelding. Så arbeidsgiver har aldri noen utgifter på hennes fravær. Jeg er nestleder så jeg husker da dette ble søkt om, lurer på om det var noe nav, legen og arbeidsgiver ordnet i sammen, alle måtte skrive under osv. Anonymous poster hash: 24931...10d Man trenger en bekreftelse fra lege med diagnose, at dette er kronisk og at det gir økst sykefravær. Dette gis til arbeidsgiver som søker om fritak fra 16-dagersperioden. Anonymous poster hash: 8c5fa...ae2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Man trenger en bekreftelse fra lege med diagnose, at dette er kronisk og at det gir økst sykefravær. Dette gis til arbeidsgiver som søker om fritak fra 16-dagersperioden. Anonymous poster hash: 8c5fa...ae2 Arbeidsgiver kan søke, så hentes det inn bekreftelse fra lege. Man trenger ikke å levere den til arbeidsgiver selv Anonymous poster hash: 1ccbf...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå