Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Eller er det ønsketenkning? Prøver å gå ned i vekt - og vekta står ganske bom stille! Trener 2-4 ganger pr uke og spiser sunt. Har de siste to ukene registrert maten for å se hvor mye kalorier jeg får i meg, og ligger på 1300-1500 kalorier pr dag. Anonymous poster hash: fd48e...bea
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Prøv å gå ned til 1200. Ja jeg vet hylekoret kommer nå og sier fyyyyyyy men test det og se om det hjelper. Anonymous poster hash: 22b40...fbf
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Det er nok desverre ønsketenkning. Vektlegging hår i rykk og napp. Anonymous poster hash: dda80...85a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Det er nok desverre ønsketenkning. Vektlegging hår i rykk og napp. Anonymous poster hash: dda80...85a Men jeg har jo holdt på i 6 uker.. noe er tydeligvis galt! Anonymous poster hash: fd48e...bea
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Du spiser for mye Anonymous poster hash: 25336...d23
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Men jeg har jo holdt på i 6 uker.. noe er tydeligvis galt! Anonymous poster hash: fd48e...bea Tipper du jukser med registreringen. Veier du all maten? Anonymous poster hash: 22b40...fbf
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Tipper du jukser med registreringen. Veier du all maten? Anonymous poster hash: 22b40...fbf Oljer ved steking, i salater etc. Enig, kalorier sniker seg ubemerket inn Anonymous poster hash: 25336...d23
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Det er flere ting som kan være galt. -Du registrerer feil. Du glemmer en kopp kaffe latte, du smaker på maten til barna eller spiser litt rester etter dem, du veier ikke maten også blir ca-målet ditt feil, du glemmer noen pastiller eller olje/smør i matlagingen osv -Du har lav hvileforbrenning og spiser for mye -Du spiser helt feil i forhold til hvordan kroppen din er skrudd sammen. Ja, menneskekroppen trenger energi og drivstoff, men alle menneskekropper går ikke like godt på all slags drivstoff. Vi er faktisk litt forskjellig. Noen kropper har det best på et høykarbo kosthold, se f.eks på kinesere som spiser utrolig mye ris og karbohydrater, eller på eskimoer som er i ketose store deler av året fordi de nesten ikke spiser karbohydrater. Hvordan din kropp fungerer best må du finne ut av selv ved å prøve deg frem, har du prøvd grovkarbo f.eks? Det er ikke bra å spise for lite, da får du ikke i deg alle næringsstoffene du trenger, du påvirker stoffskifte og forbrenning negativt, hormonnivåene endres osv fordi du sulter kroppen. Men det er en myte at man forblir tykk av å spise for lite, spiser du for lite vil vekten gå ned, men du vil påføre kroppen skader om du spiser for lite over tid. Riktig balanse er det viktige, men akkurat riktig balanse for din kropp kan være litt vrient å finne. Du må rett og slett prøve deg frem Anonymous poster hash: fe770...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå