Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Finnes det shampo og balsam som fremmer og forstreker naturlig faĺ, krøll, og bølger?? Anonymous poster hash: 57475...027
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Mange. Så også alle serier har dette. Men kommer ikke til å navngi disse her hvis målet er å kjøpe disse på nett på typ blivakker eller lignende. Gå til nærmeste frisør,så kan de garantert hjelpe deg med dette Anonymous poster hash: ab639...7c6
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Jeg har forsøkt mange. De fleste holder ikke det de lover for min del. Hadde en favoritt lenge men den lages ikke lengre. Har også forsøkt endel produkter du skal ha i vått hår, funker ikke de heller. Nå bruker jeg luxeoil fra SP, den fungerer sånn passe bra. Anonymous poster hash: b1eaa...3a2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Ser bare at dett er mange produkter. Går jeg til en frisør får jeg tilbud om det DE har......være seg det eller det merket. Anonymous poster hash: 57475...027
Lille krøll Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Min datter har korketrekker og det jeg synes virker vest for henne er wen fra tvshop. Synes den vasker dårlig så bruker vanlig sjampo først men den får krøllene til å legge seg veldig fint uten å frizze.
Marriet Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Jeg har. Jeg synes hårkuren fra SP er super. Den lukter litt "tungt" da, men fallet fremheves og håret blir mykt og blankt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå