Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Sliter med følelsen av å være sjalu på søsteren min. Det er flaut og ikke noe jeg kan snakke med andre om. Jeg burde jo unne min eneste søster å ha det bra selv om mitt liv ikke er like luksuriøst. Hun har mann med godt betalt jobb, vellykkede barn, eget hus og reiser på dyre ferier. Jeg er alenemor med leid bolig, gjeld og to jobber. Gammel bil og skal jeg ta datteren min med på ferie må vi spare lenge. Min søster sliter dessverre med OCD og vasker og rydder hele tiden. Har selv slitt med det samme og vet at det er helt jævlig så noe har hun også å slite med i sitt liv. Likevel klarer jeg ikke å glede meg over at hun har et vellykket liv. Jeg var gjennom et tøft brudd for noen år tilbake og nyter å være herre i eget liv. Ønsker ingen ny mann enda men leker med tanken om å treffe en velstående en. Jeg vet innerst inne at lykke ikke kan kjøpes.. Jeg skammer meg over disse vonde tankene. Noen som har det på samme måten og vil dele med meg? Anonymous poster hash: e9461...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå