Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Nå har jeg gått ei lita uke med sammentrekninger,vond korsrygg og nedpress. Det kommer helst om kvelden og varer noen timer før det gir seg igjen. Begynner å bli sliten og lei av dette! Livmorhalsen er 2cm og myk og den blir forkortet ved trykk. Noen med lik erfaring? Hvor lenge gikk du slik? Anonymous poster hash: 4bc0b...8f9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Og hvorfor kommer de på kveldene egentlig? Anonymous poster hash: 4bc0b...8f9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Hvilken uke er du i? Anonymous poster hash: 3fda0...f57
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 For meg kom de på kveldstid til å begynne med, da jeg skulle slappe av og sove. Men gikk med maserier i over 1 mnd før han kom ut, var slitsomt. Til slutt så kom de hele døgnet, og fikk ikke åpning. Veldig slitsomt å gå sånn, håper du ikke har lenge igjen. Men alt er verdt det når den lille kommer☺ Anonymous poster hash: e47af...f14
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Er i uke 36 snart. Hi Anonymous poster hash: 4bc0b...8f9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Jeg gikk lenge. Ihvertfall en måned. De siste tre ukene varte det hele nettene, så jeg måtte snu døgnet for å få nok søvn. Fordelen var at livmora var topptrent da barnet skulle ut. Jeg hadde forresten 4cm åpning, og var omtrent helt avflatet på overtidskontrollen. Men tok likevel 4 døgn før fødselen startet. Så ting kan ta tid. Verdt det til slutt da. Anonymous poster hash: b7450...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Jeg gikk i fødsel i uke 32, de fikk stoppet fødselen, men riene fortsatte, altså maserier. Var innlagt på sykehuset i to uker før jeg fikk dra hjem, da sa legene "Ja, du får kose deg litt nå, vi sees nok om maks en uke". Vel, jeg gikk sånn til termin, holdt på å blir sprø..bokstavelig takt! Måtte legges inn flere ganger for å få morfin og sovesorøyter da jeg ikke fikk sove på egenhånd. Du har min fulle sympati, det er grusomt. Det positive var dog at jeg ikke syns riene var så mye verre da jeg ble satt i gang etter vannet gikk Hadde 3 cm åpning de ukene jeg ventet, og fødselen var over på 5 timer Anonymous poster hash: 864c1...078
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Jeg gikk slik fra uke 30-40, omtrent.. forferdelig vondt, ble bare verre. Var som å ha en mild fødsel hver kveld de siste 5 ukene, kanskje. Mange ganger jeg trodde at jeg skulle føde, men det ga seg. Påvirket ikke noe der nede noe særlig... Måtte bli satt igang også.. Anonymous poster hash: 1592e...641
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Sukk,bare å stålsette seg da :/ men jaa,absolutt verdt det til slutt 💕 Anonymous poster hash: 4bc0b...8f9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #10 Skrevet 3. mars 2017 Sukk,bare å stålsette seg da :/ men jaa,absolutt verdt det til slutt 💕 Anonymous poster hash: 4bc0b...8f9 Håper det gir seg for din del Lykke til Anonymous poster hash: 1592e...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå