Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Har de siste årene jobbet samme sted, innenfor det jeg er utdannet i, men alikevel ikke det mest relevante og ikke helt drømmejobben. Sånn det er nå er det ikke spesielt vanskelig å få jobb innen dette. Nå har jeg fått tilbud om et 6 mnd vikariat innenfor det jeg veldig gjerne vil jobbe med. Det er riktignok god mulighet for at vikariatet forlenges og mulighet for en fast stilling etterhvert. Det kan det være vanskelig å få en fast stilling uten mer erfaring enn det jeg har og mange kommer inn på denne måten. Så da må jeg ta avgjørelsen om jeg skal tørre å si opp en fast jobb for å hoppe på det jeg egentlig vil nå, eller om jeg skal vente å håpe på at jeg kan bli ansatt rett i en fast stilling uten å ta vikariater først? Anonymous poster hash: a18f2...1ee
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Kan du be om permisjon fra nåværende jobb? Anonymous poster hash: 84e24...e47
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Nei det er dessverre ikke mulig hos oss, hvis ikke hadde det vært det beste. HI Anonymous poster hash: a18f2...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå