Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Jeg har et dilemma ang håret mitt. Det er veldig tynt, flatt og ekstremt glatt. Akkurat nå er det skulderlangt pga at frisøren prøvde å klippe det i en fasong, men jeg liker det absolutt ikke. Jeg kjøpte meg rettetang, men det gjør det enda verre etter min smak. Jeg ser gammel og dratt ut i fjeset. Så er det en frisyre jeg trives veldig godt i, og det er rett og slett spiralkrøll å la 80-tallet. Altså ikke høyt puddelhår, men lange spiraler. Når jeg har permanent føler jeg meg fin og fresh, mens når jeg ser meg i speilet nå gråter jeg nesten. Dilemmaet er at permanent er så 'ut', og de på jobb ler alltid når de snakker om de forferdelige frisyrene de hadde før.Jeg er over 40 år, og er ikke så opptatt av å følge moten egentlig, men det er jo ikke morsomt hvis man føler at folk ler bak ryggen din heller...Så hva gjør jeg? Får meg en frisyre som er helt umoderne, men som jeg liker eller gå med det tragiske jeg har nå? Anonymous poster hash: 4740b...c03
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 det du skal gjøre er å ha håret akkurat som du vil og som du synes du er fin med. tror folk vil legge merke til at der kommer en smashing dame som trives med seg selv. ikke ta mentale tidsreiser 30 år tilbake i tid og dømme deg for håret :-) Anonymous poster hash: 57391...631
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Selvfølgelig får du deg den frisyren du trives med og ser bra ut med Blås i hva andre mener, antagelig vil de og synes du er fin når du selv synes det! Dessuten er det ikke uvanlig at folk tar permanent igjen, det er bare ikke så voldsomt som det var på 80-tallet 😅 Anonymous poster hash: 2f109...d69
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Tusen takk for fine svar begge to. Ja, jeg skal faktisk bare gjøre det! 😊 Anonymous poster hash: 4740b...c03
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Ikke hør på hva andre ler av ang egne frisyrer. Jeg ler av min periode med pannelugg for 10-15 år siden. Betyr jo ikke at jeg synes alle ser idiotiske ut med pannelugg, men at jeg så fæl ut.. Anonymous poster hash: a884f...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå