Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Jeg har ekstrem mye hårvekst nedentil og skl til syden i sommer. Når jg barberer får jg masse røde nupper og vondt. Burde jg da vokse i stedet? Vanlig bikini linje eller brasiliansk? Har ei bekjent som driver for seg selv som vokser mn blir det ikke kleint og ligge der naken foran hun? Burde jg heller gå til noen helt ukjente;)?? Anonymous poster hash: b88ff...b4a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Gå til noen ukjente. Brazilian anbefales, du kan be dem la trekanten være igjen og du slipper irriterende hår som stikker ut. Har tatt brazilian jevnlig i 3 år nå, aldri om jeg bruker høvel igjen! :-) Anonymous poster hash: ffeeb...3ce
Mamma_til_2 Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Gå til noen ukjente ( men salong med godt renomee) få vokset det er himmelen om høvel er helvete! Ingen røde nupper og ingen stive hår etter 1 dag! Jeg gjør det jevnlig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Hvor ofte må dere gjøre det, og hva betaler dere? Anonymous poster hash: cc5e3...09c
Mamma_til_2 Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Jeg gjør det ca hver 5 uke og betaler 900kr, tar da legger og lår samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå