Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Min mann vil snakke om dette hver dag. Jeg føler meg som en sjef som skal debriefe sin ansatte. Blir for mye å snakke om dette temaet hver bidige dag (mannen er litt usikker i farsrollen, ønsker å bli bedre). Anonymous poster hash: 830fc...d2c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Ofte! Skjønner ikke hvorfor du tenker dette er negativt? Vi er ikke usikre på foreldrerollen noen av oss, men vi er ikke omnipotente heller. Anonymous poster hash: 91fdb...b60
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Sjelden... Nesten aldri. Vi er ganske samstemte, i grunnen. Jeg kan kun huske en gang vi har hatt en diskusjon rundt et tema der vi var uenige. Ting går liksom bare sin gang... Hender vi spør hverandre om ting som "hva synes du om ditt og datt?" Og så prater vi og er i 99,9 % av tilfellene enige. Vi har tre barn i alderen 5 til 7 år. Anonymous poster hash: 28ad8...055
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Hver dag. Er stort sett enige.. Anonymous poster hash: b7abc...25c
pifi med tre nurk Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Av og til, vi er uenige om noe, men grunnprinsippene er vi enige om.
Snøfnugget Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Som regel hver uke, vi er veldig samstemte så ingen store uenigheter så langt.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Temmelig ofte. Vi er helt enige i grunnlaget, men enkelte situasjoner diskuterer vi for å komme frem til hva som hadde vært en bedre løsning enn den vi valgte i kampens hete. Barna er små enda (under 6 alle sammen), så ser for meg at det blir mer pedagogiske utfordringer etterhvert. Foreløpig går det mest på å hindre at mellombarnet på 2 slår eldstebarnet. Anonymous poster hash: 9ebce...a53
hol(L)y COW Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Ofte. Hver uke. Ikke nødvendigvis at vi har diskusjoner der vi er uenige, men refleksjoner rundt barna, evt utfordringer eller episoder og påminnelser om vi er på vei inn på feil spor med mye negativitet osv.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Med min eks ble det snakket mye og gjort lite, for å si det slik. Anonymous poster hash: 29397...f14
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mars 2017 #10 Skrevet 3. mars 2017 Mer nå som vi ikke bor sammen, bare for å holde riktig kurs i begge hjem. Men, han er ganske selvgående som 11 åring, men hender vi må inn med påminnelser og oppstrammelser på regler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå