Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Skal på tur utendørs i morgen. Vi skal ikke grille, men ha med matpakke. Noen forslag til noe litt spenstig?? Jeg er flink til å lag freshe matpakker til Herr Sønn, men lager aldri til meg selv. Forslag mottas med takk Jeg er ikke veldig glad i turdager, så det hadde vært stas med noe skikkelig godt *spiser følelsene sine* Anonymous poster hash: 4b617...6ce
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Skal på tur utendørs i morgen. Vi skal ikke grille, men ha med matpakke. Noen forslag til noe litt spenstig?? Jeg er flink til å lag freshe matpakker til Herr Sønn, men lager aldri til meg selv. Forslag mottas med takk Jeg er ikke veldig glad i turdager, så det hadde vært stas med noe skikkelig godt *spiser følelsene sine* Anonymous poster hash: 4b617...6ce Den ble av en eller annen grunn anonym, men det er altså meg (MTN) som er HI 😊😊
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 En sandvich av godt landbrød, med salat og en god (kald) omelett. Pakk i matpapir, så slipper du at fyllet faller ut når du spiser. Anonymous poster hash: 9ee5b...199
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Jeg er så enkel ; hadde laget smørbrød av godt brød, salat, skinke og ost, agurk og tomat. Tatt med litt nøtter/mandler og vann:) Anonymous poster hash: b329b...025
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 En god toast med godt brød og diverse godt fyld. Kan pakkes i alufolie og evn legges inni noe klær. Med litt flaks er den stadig litt lun til lunsj. Anonymous poster hash: 6ad8b...e74
SerenaSparrow Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Pizzasnurrer Pølse og pasta Wrap med skinke og smørost
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2017 #7 Skrevet 2. mars 2017 Tuuuusen takk for fine svar 😘😘😘 Jeg har en plan!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #8 Skrevet 2. mars 2017 Tuuuusen takk for fine svar 😘😘😘 Jeg har en plan! Do tell.. Anonymous poster hash: 9ee5b...199
MammantilNurket Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Endte opp med å smøre 1/2 grov baguette m/ost, skinke, romanosalat og agurk, oppkuttede jordbær og en grov cookie med tørket frukt. Drikke: Sort te med sojamelk og en boks Cola Zero 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå