Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Hmmm.... har en venninne, som har et turbulent ekteskap. De krangler ofte og hun er veldig åpen rundt det. Begge har hektiske jobber, og det er mye det som sliter på ekteskapet. De har 2 små barn, og nå er hun plutselig gravid med nr.3...... Opplever det som litt merkelig, at når tiden ikke strekker til for de og de omtrent har diskutert skilsmisse, så skal barn nr.3 fikse alt? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 2765e...857
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Noen velger å få de barna de ønsker med samme partner før de går fra hverandre, kanskje det er det? Eller så går det bare bedre med dem. Gjør de det for å redde ekteskapet ene og alene, vil det ha motsatt virkning selv om de har barn fra før. Anonymous poster hash: cc49b...272
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Det er jo ikke sikkert graviditeten var helt planlagt? Ellers skal man være forsiktig med å mene for mye om andres liv. Anonymous poster hash: 3f2e7...71f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Graviditeten var planlagt, hun var ikke helt klar for det til å begynne med, men så ble de enige om det. Kun et par uker siden hun kom til meg, rød rundt øynene, etter en skikkelig utblåsning hjemme....... HI Anonymous poster hash: 2765e...857
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Ingenting piffer et forhold mer opp enn et spedbarn... Anonymous poster hash: 04f63...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå