Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Gift med mann, men er nå helt oppslukt av ei venninne.... vi kjenner ikke hverandre godt, men jeg tar meg i å være rimelig besatt av henne. Jeg realitetsorienterer meg selv ofte, hun er gift og har 3 barn, og jeg er gift og har 1 barn.... Mitt ekteskap føles helt over, så kanskje derfor jeg søker noe. Blir rimelig fortvilt over meg selv, gjør alt jeg kan for å være nær henne, og føler at jeg får noe tilbake,men vanskelig å definere hva det er. Er jo ikke tenåring lengre, så føler meg helt tåpelig....... Anonymous poster hash: 94fd3...d7c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Ah, den kjærligheten, den kjærligheten. Den er ikke lett eller enkel, bare mystisk. Jeg har ingen gode råd, dessverre. Men får hun deg til å føle glede, lykke, bare hun er i nærheten... Så er du nok mer enn bare betatt. Anonymous poster hash: ae932...265
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Din kåte gris. Du kan ikke få i pose og sekk vet du. Eller kanskje du kan? Spør venninna di om hun er lysten på litt kvinnesex. Hun kan si ja. Anonymous poster hash: 39ad1...6f1
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Er vel kanskje ikke sexen som er avgjørende for meg.Vil bare være nær henne hele tiden, elsker humoren hennes og hennes fantastiske personlighet. Blir usikker på signalene, for så betatt som jeg er nå, så kan det være at jeg overtolker all kontakten med henne, om det er på melding eller om det er blikkontakten som varer noen sekunder lengre enn normalt...... Anonymous poster hash: 94fd3...d7c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Mest usikker om dette er noe jeg nå innbiller meg at jeg vil, siden jeg føler meg ferdig i ekteskapet..... HI Anonymous poster hash: 94fd3...d7c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Sånn har jeg det med kollegaen min... Prøver desperat å få det til å gå over.. Anonymous poster hash: 8ac93...781
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Mest usikker om dette er noe jeg nå innbiller meg at jeg vil, siden jeg føler meg ferdig i ekteskapet..... HI Anonymous poster hash: 94fd3...d7c At ekteskapet ditt er dødt gjør sikkert at du ser etter andre, eller at du åpner deg opp for muligheten for å treffe andre. Kanskje du egentlig er bifil? De sier jo ofte (ikke at jeg vet så godt til dette men Mia Hundvin forklarte det slik) at de ikke blir forelska i kjønn som sådan men mer personlighetene. De ser forbi kjønn og ser personen de blir forelsket i. Syns jo ikke det høres ut som det verste i verden Anonymous poster hash: 39ad1...6f1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Ja, er nok bifil, har vært tiltrukket av damer tidligere, men ikke helt på denne måten.... Men det er jo hakket drastisk å forlate mannen av et lite crush. Som i en annen tråd her, så har jeg det jo både stabilt og greit i ekteskapet mitt, men samtidig savner jeg lidenskap og samhørighet.... Slik det er nå går jeg bare og venter på neste anledning hvor jeg blir til ¨treffe henne.... Sist uke ble det 4 treff, kommende uke blir det bare 1 gang..... Blir bare matt av hele situasjonen. Fornuften sier at dette er en fase, må kanskje bare høre på den...... Anonymous poster hash: 94fd3...d7c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #9 Skrevet 6. mars 2017 Ja, er nok bifil, har vært tiltrukket av damer tidligere, men ikke helt på denne måten.... Men det er jo hakket drastisk å forlate mannen av et lite crush. Som i en annen tråd her, så har jeg det jo både stabilt og greit i ekteskapet mitt, men samtidig savner jeg lidenskap og samhørighet.... Slik det er nå går jeg bare og venter på neste anledning hvor jeg blir til ¨treffe henne.... Sist uke ble det 4 treff, kommende uke blir det bare 1 gang..... Blir bare matt av hele situasjonen. Fornuften sier at dette er en fase, må kanskje bare høre på den...... Anonymous poster hash: 94fd3...d7c Det er i alle fall ikke uvanlig å bli forelsket i noen andre mens man er gift. Gift er man jo gjerne hele sitt voksne liv. Poenget er vel bare hva man gjør/ikke gjør ut av det. Hva om du klarer å kanalisere følelsene dine et annet sted, mot mannen din? Anonymous poster hash: 39ad1...6f1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #10 Skrevet 6. mars 2017 Jeg klarer ingen nærhet med mannen min, ikke hatt sex siden juli 2016. Blir uvel av tanken. Mannen min er flott han, men jeg har bare ikke de følelsene lengre. Er ufattelig vanskelig nå for tiden, og jeg nyter de turene han er på jobbreise. Bare godt å være alene. Anonymous poster hash: 94fd3...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå